Xenon Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Jeg så aldri den grønne e30 når den gikk skikkelig jeg... gikk den noensinne skikkelig i helga?mulig jeg har den på film og har glemt det.. har tross alt bare 9 kassetter derfra så.. helge vik valgte jeg å overse. Helge Vik.... er det han tullingen som tok piruetter inne blandt bilene på Våler-treffet? E30 M3 med luftinntak bak dørene? Siter -Kenneth Drift Happens! No guts no glory! http://www.kennethgroth.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Helge Vik.... er det han tullingen som tok piruetter inne blandt bilene på Våler-treffet? E30 M3 med luftinntak bak dørene? er nokk han Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 ser ingen felg jeg.... lol.. skjønner jeg godt ;) og hu på den grønne R-sykkelen.. hvor faens fristende går det ann å bli!? Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ock-Racing Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Som du sier, folk skulle vist hva Helge har drevet på med opp igjennom. Har 0 resperkt for han. Hva har han gjort galt da? Overhalte motoren min i vår, virka da grei han. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David-S Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Da er galleriet mitt oppe! Om noen ønsker HI-RES bilder, ta kontakt! Mail adr står på i galleriet! :) http://server.stramvaier.no/~haltech/david/rudskogen/index.html Enjoy! :) - David Siter 2008 Saab 93 1.8t BioPower x - 2000 VW Golf TDI 115PD - Vrak/flat/våt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Da er galleriet mitt oppe!Om noen ønsker HI-RES bilder, ta kontakt! Mail adr står på i galleriet! :) http://server.stramvaier.no/~haltech/david/rudskogen/index.html Enjoy! :) - David Her var det mye knallbra bilder, men hvordan fikk du anledning til å stå i innersvingen på breisladden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David-S Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Her var det mye knallbra bilder, men hvordan fikk du anledning til å stå i innersvingen på breisladden? Pressepass! :D Siter 2008 Saab 93 1.8t BioPower x - 2000 VW Golf TDI 115PD - Vrak/flat/våt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Noen her som har bilder av bobla mi? Siter Proud member of: Der Volkswagen Schnellfahrers http://dvs.skynetblogs.be -73 1303RS -13 Polo WRC edition -15 Octavia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Er det ingen her som filma på fredag? Savner noe med bilen min... Orange Volvo S90.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
swenno Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Kommer med bilder,men enn så lenge er det noen som fikk tatt bilder av ho? Det skjørtet var som ypperlig valg ;) ja..fy faenn!!!!! gikk ette ho der lenge der borte... skam deili!! såg jo halve ræva Siter nissan cherry 1,3gl :( :( 1978 volvo 242! b19a masse rust.. plan : rustfri, mørk sølv grå, turbo, og orginal look! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Pressepass! :D Det er på grensa til å være ett halvt svar du ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Det er på grensa til å være ett halvt svar du ;) pressepass var en fin løsning under gatebil ja ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 pressepass var en fin løsning under gatebil ja ;) Det vil jeg også ha!!:D og et heftig kamera! lei av kompakt kameraet mitt :hammer Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Azzido! Mitt jo :) :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg