torslett Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Takk for det :) Er kjempe fornøyd selv.. Synest bilen er kjempe pen selv jeg ;) Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Det er ikke noen som har bilder av kick paneler vell ? jeg må sikkert til og lage det :/ gruer meg til det Eller noen som har pene løysinger til innfelling av høytalere i dørene framme ? Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Tøffe bilder tor :) Kickpanel? Her er en llink: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=82521&highlight=sq Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Takk :) Har sett den linken der.. Har funnet mange slike.. Men tror dette blir veldig vansklig.. Må gruble litt på det og kanskje finne noen med mer erfaring enn meg ;) Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Racing Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 er audi 80 fram eller bakhjuls trekk? Siter Lundberg Performance 88 Volvo 740(Weber) 85 Volvo 740 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 er audi 80 fram eller bakhjuls trekk? er vel kun fremhjulsdrift og quattro tror jeg, hvertfall på 80 B4...... Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 er audi 80 fram eller bakhjuls trekk? såvidt je vet har audi aldri hatt bakhjulstrekk...bare framhjulstrekk og quattro..;) Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Racing Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 såvidt je vet har audi aldri hatt bakhjulstrekk...bare framhjulstrekk og quattro..;) Det er synd.. Siter Lundberg Performance 88 Volvo 740(Weber) 85 Volvo 740 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Det er synd.. å? quattro er vel ikke synd Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Det er synd.. hehe..tja kan vel kanskje si det..framhjulstrekk er jo så som så men quattro er nok ganske artig innbiler jeg meg uten at jeg har prøvd det! :) Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Oktober 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Det er vell ikke noen som har dørlommer liggende til meg? tenkte jeg skulle prøve meg på ett prosjekt ;) Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 sjekk på http://www.transmedia.no der kjøpte jeg dørlommer til min 91 audi 80 quattro Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Oktober 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Jar sett desse.. men de hulla som er der var for store for de komponenta jeg skal ha i.. Jeg har en plan om hvordan jeg skal ha dem, men da trenger jeg noen orginale i tillfelle dette skulle gå til helvette.. Noen som har ? :) Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads` Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Må slutte å tulle med audien nå, ta en fjelltur med suzukin min :D Siter Audi RS2 x Opel Ascona C C20XE x Opel Ascona C 16SH x Suzuki 413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet November 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 klar jeg :D Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg