safoll Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Vurderer å kjøpe meg en Koyo alu-radiator fra USA, men det ser ikke ut til at de har radiator til min bil. Spørsmålet er da, kan jeg kjøpe en som er litt større enn den originale, f.eks en Supra-radiator, og montere den på bilen, så lenge tilkoblingene er like? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
void Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Hvis du får satt den fast og det er plass, så skal vel ikke det være noe problem. Siter Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet September 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Hvis du får satt den fast og det er plass, så skal vel ikke det være noe problem. Ok. Det er akkurat det som er litt kjekt med aluminiumsradiator - du kan tilpasse og sveise fester. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
void Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 :wave cheers Siter Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg