Migel Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 har stor problemer med min tdi motor... den går fryktelig ugjevnt på tom gang. og er veldig tung startet. hvis jeg gir full gass får jeg ikke høyere tur tall en 1500 omdreininger i min. er jeg "heldig" hopper den opp på over 2000 og da oppfører den seg nesten normalt.. veldig dau da.. for meg virker dette som noe tull med vakum slanger elller noe i den duren.. noen som kan hjelpe?? bilen er en A6 1.9 tdi 96mod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Besteveskant Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 har stor problemer med min tdi motor... den går fryktelig ugjevnt på tom gang.og er veldig tung startet. hvis jeg gir full gass får jeg ikke høyere tur tall en 1500 omdreininger i min. er jeg "heldig" hopper den opp på over 2000 og da oppfører den seg nesten normalt.. veldig dau da.. for meg virker dette som noe tull med vakum slanger elller noe i den duren.. noen som kan hjelpe?? bilen er en A6 1.9 tdi 96mod. Luftmengde måleren kansje? Hvis du får koblet på apparatet til Møller finner de det ut på ca 1minutt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pretender Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Jepp tror jeg også ville starte der.... Siter Eier av: Audi A6 2,7 TDI Avant Quattro 2006 Golf 1,9 TDI 4Motion 2005 X Audi A6 2,6 Avant Quattro 1995 X Golf 1,9 GTD 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 hva med å sjekke innsprøytingstidspunktet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 på den er det vell elektronisk selvjusterende. Diagnose er nøkkelen her Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 er det ikke vanlig diesel pumpe dem? hmm i verste fall bør du skjekke reg.reima di!! dem skal vel skiftas på hvær 90-100 tusen eller? har vert borti akkurat di samme symtonene som du har der .. å da hadde reima hoppet over en tann på pumpa!! Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 på den er det vell elektronisk selvjusterende. Diagnose er nøkkelen her IKKE selvjusterende nei! Pumpen skal alltid justeres samtidig med reimbytte. Erfaringen min er at biler ofter går med feil tenning.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 hva med å sjekke innsprøytingstidspunktet Svaret ditt + avataren din - Hahahahahahahaha :magic Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.