Gå til innhold

Jenter her på forumet.

Ranger emnet


rcfrik

Anbefalte innlegg

  • Svar 172
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synes selv det er dumt at folk her slenger dritt når de som blir slengt dritt til bare gjør ting som de selv synes er helt ok.

Så lotus: bare drit i det. Og du behøvde jo ikke å forandre signaturen din for det tullet her. Vær deg selv. Det er bra, og det står det respekt av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blitt sjekketråden dette eller? jeje.. I am singel! :D lol

 

Begynner å bli bra med jenter i bilmiljøet og nå. Bare så synd at gutta blir desperate etter dem så fort dem viser seg frem..

 

helt enig...men fleste svara på denne tråden er jo fra gutter? :P og slutt å snakk om dissa bildene...begynner å bli nysjeri:( og jeg har dame så skal jo ikke se på sånt *lukke øynene* men smuuud at faktisk veldig mange jenter kommer inn i miljøet...dama mi har kjøpt seg bil og planlegger styling, helt uten at jeg har sagt no *stolt GLIS* :D :D

- 76 Datsun 100a, Bygges opp

- 73 Opel GT, Bygges opp,Nyeste:Skinnseter

- 91 Opel Kadett E, RIP

-94 Mitsubishi Galant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er vist også jente, har vært medlem en stund.. dessverre for meg gjør min livssituasjon det til at jeg ikke helt kan leve ut bil-drømmen min.

Med lån på leilighet, en middels betalt jobb og uflaks på lotto trekninga er Koeningseggen fortsatt langt unna..

Kanskje like greit da det neppe er plass til bikkjene i den bilen..

 

til neste år blir jeg 24

 

bilde.. vel, jeg er ikke no data-geni.. mangler et gen også.. fotogenet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det tror eg og du gjør :D

 

derfor hun posa foran en rød 323 :p det var din :D :w00t

der fikk jeg endelig løsningen, har gått å lurt på hvorfor folk dissa henne, for at det ikke var hennes bil, og noen påsto at det var hennes, men om det var din, og om det var sånn at hun lånte den, så er det jo ikke noe pes,da synes jeg folk skal dra tilbake utalsene sine.

 

Synes selv det er dumt at folk her slenger dritt når de som blir slengt dritt til bare gjør ting som de selv synes er helt ok.

jepp :D - man har egne grenser!

 

--

Hvordan skal man få flere damer hit på forumet da? helpme

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår