Mirus Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Noen flere her som har prøvd det enda? Selv har jeg sittet og spilt i hele dag. Det er helt rått! Det er en ny modus hvor du skal krasje flest mulig biler i trafikken. Det er faktisk vanskligere enn man skulle tro. "Semis and buses are always deadly". Overgangen fra Burnout 3 var enorm. Grafikken ikke minst. Anbefales for alle som vurderer å "anskaffe" det. Tro meg, det er verdt det! Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet September 15, 2005 Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 Jeg har prøvd det, og er helt enig med deg!! Det er enormt! Kan bare si en ting :pray Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet September 15, 2005 Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 har d komt til ps2 i norge? er d d du spiller det på? har selv burnout 3, d var dritrått. Vil du anbefale dette nye? Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet September 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 har d komt til ps2 i norge? er d d du spiller det på?har selv burnout 3, d var dritrått. Vil du anbefale dette nye? Det kommer vel til norge til mandagen tror jeg. Jeg spiller det på Xbox, men det skal slippes til alle konsoller. Det ble gitt ut i usa den 13. Hvis du synes Burnout 3 var bra, så vil du synes Burnout 4 er helt overlegent! ;) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Syns de har dratt det litt langt med tanke på hastigheten til bilene. Med "nybegynner" bilene så går det til og med så fort at du rekker stort sett ikke reagere før du sitter plantet i en vegg. Nesten så jeg gruer meg litt til jeg kommer meg oppover i spillet. Men, gøy nok. Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg