noorm Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 jeg monterte 90 fanger på bilen min her om dagen..men fangeren passer liksom ikke til hjulbredderene..dem står litt ut i forhold til bredderene liksom..vis det trengs så kan jeg sikkert få fikset ett par bilder så dere skjønner...håper på litt hjelp.. Siter montert 90fangere,40mm senkesett og dtm potte.. men kommer en god del mer:) noen som vet om billig lakrer i østfold?:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Er nok fordi fangeren din er uorginal. Du kan ta av de styringene på siden, og heller skru fangen fast under i forkant. Men den vil nok synke litt ned etterhvert. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noorm Skrevet September 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 det var ikke 90 fangere på den fra førav nei..kjøpte dem på autospar.no.. så må nesten regne med litt mellomrom? Siter montert 90fangere,40mm senkesett og dtm potte.. men kommer en god del mer:) noen som vet om billig lakrer i østfold?:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg