Kjetilr Skrevet April 4, 2003 Rapporter Share Skrevet April 4, 2003 Felger til a4 ø kjøpt.. gjerne org QUATTRO felger. poenget er at de er hele og rette.. andre felger er også av interresse... ring hvis du har noe ... tlf 97043089 mail: kje-ros@online.no :) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet April 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2003 ingen????????????? mvh kjetil r Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet April 24, 2003 Rapporter Share Skrevet April 24, 2003 Joda, har 15" alu med gode 195-65-15, stått på A4 quattro. Fine, ene felgen har et 4cm merke i kanten. Prøvde å ringe nr, men det var til ei dame som het Jannicke, og hun skulle ikke ha felger. Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet April 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2003 beklager 97043098 ;) he he kjøpt felger nå..... :D Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet April 29, 2003 Rapporter Share Skrevet April 29, 2003 Like greit, har solgt mine :D Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg