neptyr Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Dette er "litt Carputer-snakk", så her kaprer du ingens tråd :) *hijack'e* Hehe, neida, får se om jeg ikke får lagd en tråd. Må bare få mekka sammen noe først. :) Så må skjerm anskaffes. Og alu/plast. Og gjengebor .. og.. *blah* :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet September 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 *hijack'e* Må æ daske dæ mæ ei slapp rægø? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vipe Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Er det noen spesiell grunn til at du vil innom spilleren forresten? Ja, har ikke noen egen forsterker (enda) til front og bakhøyttalere. I tillegg slipper jeg noen ekstra volumkontroll for pc. (Finner en passe signalstyrke ut fra pc, og justerer heller fra spilleren) Siter 1999 BMW E46 320d - Konebil 1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator 1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neptyr Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Må æ daske dæ mæ ei slapp rægø? :D :wave Sier aldri nei til dasking :watchout Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet September 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Ja, har ikke noen egen forsterker (enda) til front og bakhøyttalere.I tillegg slipper jeg noen ekstra volumkontroll for pc. (Finner en passe signalstyrke ut fra pc, og justerer heller fra spilleren) Skjønner :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Får man amper med optiske innganger som ikke koster skjorta da egentlig? Å kjøre heldigitalt fra pc til amp måtte jo ha vert det beste. Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neptyr Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 damn, mindreader, satt akkurat å tenkte på det samme :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 damn, mindreader, satt akkurat å tenkte på det samme :P :D hehehehe Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet September 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Pioneer sin ODR-serie har vel hatt optiske digitalinnganger siden.. hmm.. midten av 90-tallet?? Problemet ligger som sagt i å kunne justere styrken på det digitale signalet, (les lengre opp i tråden) men om Pioneers ODR-forsterkere har digitale innganger bør jo ODR-spillerne deres ha digitale utganger... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neptyr Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Jeg er ikke mann om å klare å finne priser på utstyret :/ Noen som har prisliste et sted ? Det må jo være skamdyrt, jeg klarer jo ikke finne brukt ustyr engang.. :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neptyr Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Fant noen priser i sveits. Ca 13k for headunit RS-D7R Ca 35k for RS-A7 4kanaler Klasse D Ca 40k for RS-A9 4Kanaler AB Om jeg har forstått sidene riktig. *SIGH* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet September 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 Neptyr: prøvd å ringe Bilradiospesialisten eller Pioneer Norge? ODR er dyrt, men jeg har mine tvil om at man må betale veil. utpris på såpass kostbare komponenter m'm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neptyr Skrevet September 15, 2005 Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 Tja, når jeg titta sånn ca pris.. NO WAY! Jeg ekke så rik.. Ennå.. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet September 15, 2005 Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 Burde ikke være så altfor vanskelig å bygge inn DAC'er i forsterkerne slik at det går an å koble digitalt... Men spørsmålet er om det er verdt det i forhold til å bruke en kort analog kabel. Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet September 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Nei, det burde forsåvidt gå greit.. Men da må man enten sørge for å ha nødvendig antall digitale utganger på "avspillingsenheten", eller koble inn noen form for aktivt delefilter ETTER DAC`en... Hvordan kan vi løse dette? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg