Power-Hand Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Her er mitt siste verk . Skal jobbe mere på den, men her er en version. ;) Håper på tilbake meldinger, Kritikk OSV... Orginal : Sjekk her Mod 1 (Oppdatert) : Sjekk her Skal ordne vinge/spoiler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nameless Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 fin denna men den ser ut som den tåler litt mer senk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Du må senke! :) hehe.. men.. Dessuratet frontlysene? :s Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power-Hand Skrevet September 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Jada.. Litt lei av modding så.. jeg tar det med ro.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nameless Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 senking tar jo minimalt med tid da :chevy GO FOR IT:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Jauda, get looow :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fomle Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Hvilket prog bruker dere til å modifisere bilbilder? Meg vil prøve oxo :chevy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Hvilket prog bruker dere til å modifisere bilbilder? Meg vil prøve oxo :chevy Les hva forumet heter gutten min... X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Les hva forumet heter gutten min... X så er det psykologen igjen da!:P hva med å bare svare på spørsmålet hans da?:rolleyes: heter photoshop;) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 så er det psykologen igjen da!:Phva med å bare svare på spørsmålet hans da?:rolleyes: heter photoshop;) Genialt... Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 X, Nå må du få øynene opp! Les hva det står i signaturen til Fomle :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet September 15, 2005 Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 X, Nå må du få øynene opp! Les hva det står i signaturen til Fomle :D Unnskyld.. Jenta da... X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekdal Skrevet September 15, 2005 Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 hevet hjulbuene og satt på større hjul hadde gjort susen Siter Riding the Bullet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg