Sly Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Godkjenne en del annet? Åhh..? Hva da? :) Du skulle vært på rudskogen på søndag - da var han der... Fytte i katta Maroc! Så bilen i går :eek: faan meg blitt bra. Ser det mangler ting her og der, men blir mojjoo å se den ferdig :D Få opp farta i tråden aaa hellothere Blitt bra detta ja - men mangler fortsatt farta (her på forumet)... Kom igjen da Maroc - ellers så legger jg ut bilder for deg assa... :hammer Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Er det bare meg eller er bakskjermen din fryktelig matt? Pen bil! Mangler bare noen feite rims nå, så er du i mål :D mvh Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maroc Skrevet September 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Er det bare meg eller er bakskjermen din fryktelig matt? Pen bil! Mangler bare noen feite rims nå, så er du i mål :D mvh Du kjønner det at jeg har hatt en skalde på bakskjermen, så har den blitt retta opp og lakkert med spray box, bare sånn at det ikke ser helt jævlig ut. felger kommer det bilder av snart.. cheers Siter 1994 Golf III GTI 16v :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maroc Skrevet September 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Fytte i katta Maroc! Så bilen i går :eek: faan meg blitt bra. Ser det mangler ting her og der, men blir mojjoo å se den ferdig :D Få opp farta i tråden aaa hellothere Takker og bukker, tråden går så fort den bare kan den.. he he Siter 1994 Golf III GTI 16v :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maroc Skrevet September 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Godkjenne en del annet? Åhh..? Hva da? :) Det trenger du vel ikke lure på lenger? he he cheers Siter 1994 Golf III GTI 16v :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maroc Skrevet September 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Da var det felgene sin tur, kjøpte meg tsw felger på 205/40/17, er førnøyd med felgene, ble bra syns jeg, sånn ble resultatet. Siter 1994 Golf III GTI 16v :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoobi Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 oooooOOO. Pene felger! litt lavere nå, så er den i boks :thumb Hvor kjøpte du felgene? Skulle ikke du ha tsw volcano a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maroc Skrevet September 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 oooooOOO. Pene felger! litt lavere nå, så er den i boks :thumb Hvor kjøpte du felgene? Skulle ikke du ha tsw volcano a? takker takker, kjøpte felgene gjennon dekkman, de hente felgene fra felgimport, fikk litt rabatt på felgen. jo i utgangspungtet skulle jeg ha volcano felgene, men han på dekkman sa at de ikke passer til bilen min i det hele tatt, de hadde de ikke til golf 3 liksom, litt synd, men fornøyd med de jeg gikk til innkjøp av syns jeg.. Siter 1994 Golf III GTI 16v :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maroc Skrevet September 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 hvor mye er gti din senka?. Det er jeg faktisk veldig usikker på, eller med andre ord, jeg aner ikke, kjøpte sett som senker 40mm til 120mm, så jeg senker til det subber og litt til, hehe neida.. :) Siter 1994 Golf III GTI 16v :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maroc Skrevet September 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 er det et sånnt supersport justerbart du har kjøpt?. pris?. Ja stemmer det, kjøpte vel for en 5000,- Siter 1994 Golf III GTI 16v :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maroc Skrevet September 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 er det noe inni helvetes stivt?. eller føler du at det er bra?. Stivt nok for å si det sånn, holder seg som faen på vegen hvertfall, jo lavere bilen er jo stivere blir den, blir mykere jo høyere du har bilen, anbefales på det sterkeste fra min siden ass.. Siter 1994 Golf III GTI 16v :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maroc Skrevet September 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 du mener det supersport settet der eller?. er det det du annbefaller? Ja riktig anbefaler supersport settet. Siter 1994 Golf III GTI 16v :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Det trenger du vel ikke lure på lenger? he he cheers Nei, nå trenger jeg ikke å lure mer ass...oioi! :pray Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoobi Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 er det noe inni helvetes stivt?. eller føler du at det er bra?. Tror når du sitter på så skjer dette...happyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedy=) Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Tror når du sitter på så skjer dette...happyhappy Looooooooool azz! Når jeg kjørte bak dere ned til Rudskogen så det ut som dere var på tivoli vett :hammer Siter 99 Mitsubishi 3000GT US-Spec selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg