Maroc Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Endelig kom dagen der jeg lager tråd om min bil. I fjor sommer fikk jeg importert bilen min fra tyskland, mye er gjort siden da, men begynner historien fra begynnelsen av, slik så den ut når den var ny importert. Siter 1994 Golf III GTI 16v :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Pen bil! :) Skikkelig direktør-ratt og greier da. hehe.. Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoobi Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 :pics Jeg vil ha mer! jeg vil ha mer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Ja, flere bilder og helst av det nyeste slaget! Bilen din ser jo ikke sånn ut idag!! :) Kom igjen nå..sleng ut noen nye nå.. :pray Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Hmm, ikke airbag på passasjersiden? Trodde det var standard med 2 airbager på golf 3? EDIT : Vanskelig å vite hva som er venstre og høyre av og til :p Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maroc Skrevet September 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 :pics Jeg vil ha mer! jeg vil ha mer! Slapp av kommer, liker å pine dere litt he he :fire: Siter 1994 Golf III GTI 16v :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maroc Skrevet September 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 trra: vet ikke helt hva som er standard på golf 3, men bilen min er ikke utstyrt med airbag i det hele tatt. Oleee: Kommer bilder av hvordan den ser ut per i dag, men tar det gradvis, sånn at det blir litt artig å se hvordan den har utviklet seg. Du må få starta egen tråd selv om bilen din da, det blir artig.. cREATURe: Takker og bukker, liker faktisk rattet, syns det er kult jeg..yodude Siter 1994 Golf III GTI 16v :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 trra: vet ikke helt hva som er standard på golf 3, men bilen min er ikke utstyrt med airbag i det hele tatt. Oleee: Kommer bilder av hvordan den ser ut per i dag, men tar det gradvis, sånn at det blir litt artig å se hvordan den har utviklet seg. Du må få starta egen tråd selv om bilen din da, det blir artig.. cREATURe: Takker og bukker, liker faktisk rattet, syns det er kult jeg..yodude En egen tråd? Nææh...det har vi ikke sett.. uhhmmwhat? Hehe..:) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maroc Skrevet September 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 En egen tråd? Nææh...det har vi ikke sett.. uhhmmwhat? Hehe..:) å jooo da den har vi sett, kom igjenn nå.. på tide nå, kommer seg den bilen din nå. Siter 1994 Golf III GTI 16v :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 å jooo da den har vi sett, kom igjenn nå.. på tide nå, kommer seg den bilen din nå. Hehe, vi får se på det.. :magic Skal du på Gatebil til helga eller? Isåfall så veit jeg med garanti at du møter opp på StreetMeet på Skedsmo den 24.sept..såpass kjenner jeg deg nå..hehe..:) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maroc Skrevet September 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Etter dette måtte jeg jo senke bilen min litt, det neste steget ble å sette på emblemfri grill (to riller), satt på sotet side blinklys og chrom sidespeil. dette ble resultatet: litt juks, bakken heller litt nedover på dette bilde, he he, men ser bra ut. Siter 1994 Golf III GTI 16v :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maroc Skrevet September 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Hehe, vi får se på det.. :magic Skal du på Gatebil til helga eller? Isåfall så veit jeg med garanti at du møter opp på StreetMeet på Skedsmo den 24.sept..såpass kjenner jeg deg nå..hehe..:) Ja har faktisk tenk meg til gatebil til helgen, er det mange fra 3`er gjengen som skal stille opp eller? Skal du til gatebil da? regner med at jeg kommer innom skedsmohallen, jobber den lørdagen, men det ordner vi vettu :partyon :partyon Siter 1994 Golf III GTI 16v :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Ja har faktisk tenk meg til gatebil til helgen, er det mange fra 3`er gjengen som skal stille opp eller? Skal du til gatebil da? regner med at jeg kommer innom skedsmohallen, jobber den lørdagen, men det ordner vi vettu :partyon :partyon Skal på Gatebil jeg vettu :) Kanskje vi treffes? Du ordner deg vel fri du den lørdagen der, fikser det du vettu, hehe..:) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 me like your car.. kanskje ikke så keen på de chrome speilene meen ja:=) hehe.. Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maroc Skrevet September 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 me like your car.. kanskje ikke så keen på de chrome speilene meen ja:=) hehe.. Takker, vil ikke ha noen andre speil enn de jeg har egentlig, syns de passer til bilen, skal ha litt chrom detaljer på bilen, så blir det bra.. Siter 1994 Golf III GTI 16v :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg