Mmarius Skrevet November 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Noen som veit hvor jeg kan få kjøpt di tak-listene? er to stykker som går over taket på hver side. Hvor mye koster dette nytt? Siter (Vw Golf GTI 16v) (Vw Golf 1.6D) (Volvo 240 jordbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 tenninga di er feiljustert.. for at du har vel pl motor? er en del herover som har pl motor å for den ikke til å gå.. men de justerte tenninga å da gikk d greit :assman Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmarius Skrevet November 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Orph: åssen tilstand er dem i da? må være hele å fine.. volvo_240: Nope!! er ikke det. har funnet feilen, som sagt var det bare en vakum-slange.. hehe.. Siter (Vw Golf GTI 16v) (Vw Golf 1.6D) (Volvo 240 jordbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmarius Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 ja, da har jeg fått begynt litt med prosjektet mitt igjen. stått stille en stund nå, men er igang igjen. det som er blitt gjort er: - skrapet av det meste av tectyl under bilen.( skal understells-behandles) - Driver med sveising i gulv( ikke ferdig) - har pusset overflate-rust rundtom - Har sveisa igjen visker hull å spyler.( mangler sparkling) - Pussing av bakplate( ikke ferdig) tror det var alt. har ikke bilder av alt men noe. skal få tatt mer bilder di nærmeste dager. bilder: [/img] [/img] [/img] Siter (Vw Golf GTI 16v) (Vw Golf 1.6D) (Volvo 240 jordbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmarius Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 ja sjekk dem. di må være hele å ikke revnet å sånt. Siter (Vw Golf GTI 16v) (Vw Golf 1.6D) (Volvo 240 jordbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmarius Skrevet Desember 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Flere bilder i dag. har fått gjort litt. - har fått sveisa igjen hulla til "golf" merket på bakplata i dag. pluss litt til. se bilder. Meget fornøyd med resulatet. bilder: [/img] her var det ett rusthull. ikke nå lengere [/img] Ett hull i bakplata er tettet(mangler sparkling å litt pussing) [/img] Noen som har noen gode forslag til hva jeg burde gjøre her?: [/img] Noen har gjort innbrudd her, derfor er det hull der. Hva bør jeg gjøre? På forhånd takk!! Siter (Vw Golf GTI 16v) (Vw Golf 1.6D) (Volvo 240 jordbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmarius Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Tenkte jeg skulle understells-behandle golfen under selv. Noen som har noen gode tips til hva jeg burde bruke av understells-behandling? På forhånd takk!! Siter (Vw Golf GTI 16v) (Vw Golf 1.6D) (Volvo 240 jordbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 prøv tektyl behandling:) skal vist være veldig bra det.. har brukt det selv så er veldig fornøyd med det:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Jeg har no tull med motoren. Ved kald start så starter den å stopper etter 2-3 sek, å når jeg starter opp igjen da så går den litt rart på tomgang, sånn "boble-lyd". Når den blir sånn passe varm så går den som den skal på tomgang, men med engang jeg gir gass så kutter den helt å smeller i potta. Lurer litt på om det kan være matepumpa i tanken som har takka får seg. Hva kan dette være tror dere? På forhånd takk!! jeg hadde det problemet på 2r gtin jeg hadde.. grunnen var overslag i tennpluggledningene.. prøv å sjekk de du :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmarius Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 cleanvw: ok, men hvor er det best å kjøpe tektyl? olehenri: Takk for tips, men har funnet feilen. Siter (Vw Golf GTI 16v) (Vw Golf 1.6D) (Volvo 240 jordbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 grunnen var overslag i tennpluggledningene.. prøv å sjekk de du :) det er overslag på coilen, bytt den, jeg har akuratt d samme problem! nå funker den helt fint!! :lol Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmarius Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Reset: OK. takk for tips. Men har somsagt funnet feilen. Feilen var somsagt tidligere bare en vakum/luft-slange som hadde hoppet av. Men takk for tipset ditt. Siter (Vw Golf GTI 16v) (Vw Golf 1.6D) (Volvo 240 jordbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 cleanvw: ok, men hvor er det best å kjøpe tektyl? olehenri: Takk for tips, men har funnet feilen. torsov eller biltema, der de selger bildeler har de det nok:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmarius Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 okey. men tror du det er noe bra kvalitet på biltema-tektylen da? Siter (Vw Golf GTI 16v) (Vw Golf 1.6D) (Volvo 240 jordbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 er ikke den beste, men den holder.. ville så klart godt for tectyl jeg da.. ingen fare for at rusta kommer igen da hvertfall Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg