Gå til innhold

Prosjekt: Golf GTI 16v

Ranger emnet


Mmarius

Anbefalte innlegg

tor_s_sumstad: Hvor mye koster pluggkabler?

 

T0mmen: har sjekka fordeleren, men der så det fint ut, men det var litt olje der.

 

ultimateVW: Takk!! Veit ikke om bakluka er bytta, men jeg skal uansett bytte den fordi den er så rusten.

 

 

Redl1ne:Takk!! har bytta plugger.

(Vw Golf GTI 16v)

(Vw Golf 1.6D)

(Volvo 240 jordbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 121
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Plugg kabel sett koster ca.700kr hos Autospar.

må ikke finne på å kjøpe på mekonomen, der er det dyrere en møller.

 

Er da vel ikke så dyrt? 4 pluggkabler koster da ikke mer enn ca 250 kr her på den lokale bensinstasjonen. På biltema koster tennpluggsett 209,- til 1,8 GTI.

Mens det er 269,- pr kabel på mekonomen. Kan spare mye på å sjekke litt priser her og der.

<3 VW <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har no tull med motoren. Ved kald start så starter den å stopper etter 2-3 sek, å når jeg starter opp igjen da så går den litt rart på tomgang, sånn "boble-lyd". Når den blir sånn passe varm så går den som den skal på tomgang, men med engang jeg gir gass så kutter den helt å smeller i potta. Lurer litt på om det kan være matepumpa i tanken som har takka får seg. Hva kan dette være tror dere?

 

På forhånd takk!!

 

det kan jo være at det er feiltenning på bilen..hadde vertfall samme symptomene når jeg hadde feiltenning

98- Subaru Impreza GT

x - 95- Volvo 850 T5

x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v

x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi

x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sInnzYk: Da er det ikke bare meg som har det sånn. Men jeg å bror min vi har sett litt på bilen i dag. Vi prøvde å dra ut forskjellige koblinger å starte uten, å på en leding vi dro ut så slutta bilen å kutte, men det virka som den fikk alt for mye bensin eller noe fordi den gikk ikke reint.

 

tor_s_sumstad: ok.

 

VipS_VimS: Jeg veit ikke hva det koster, men det er jo litt spesielle plugg-ledinger.

 

 

Cereal: Mye mulig, mye mulig..

 

 

Takk for tips så langt!!

(Vw Golf GTI 16v)

(Vw Golf 1.6D)

(Volvo 240 jordbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jo siste mulighet det. Det er det som er problemet, vi finner ikke ut hva som gjør det. :rolleyes:

 

ja :\ er så mye å følere og dritt som også kan være problemet.. da er det å ha det rette utstyret til å måle med.. kan hende et vag verksted finner problemet på 10 min.. en liten fille ting som må byttes.. eller justeres.. er det som er noe dritt..

Corrado G60 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår