volvo-r-sport Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Får noen JP felger i slutten av denne uka. Felgene jeg skal ha bak er 8,5 tom breie, men hvordan fungerer dette med tanke på den kanten der hjulbua og innerskjermen er punkta sammen? Må jeg kappe mye på den? Evt hvor my kan jeg la være igjen etter kapp? Bilen skal for øvrig senkes 45mm og utstyres med Bilstein Sport eller Club Sport dempere... Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
COSNORGE Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 På min er ALT kappa bort så det er bare en syltynn kant igjen, å den subber fortsatt, men nå er jo min nokså lav da. Bedre du selger de hjula til meg billig å kjøper deg noe som ikke er så breit :rolleyes: Får noen JP felger i slutten av denne uka. Felgene jeg skal ha bak er 8,5 tom breie, men hvordan fungerer dette med tanke på den kanten der hjulbua og innerskjermen er punkta sammen? Må jeg kappe mye på den? Evt hvor my kan jeg la være igjen etter kapp? Bilen skal for øvrig senkes 45mm og utstyres med Bilstein Sport eller Club Sport dempere... Siter 96 960 T5 06 ML320CDI AMG 02 A4 1.8 TQ S-line // Gatebil Crew // Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evolve Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 På min er ALT kappa bort så det er bare en syltynn kant igjen, å den subber fortsatt, men nå er jo min nokså lav da. Bedre du selger de hjula til meg billig å kjøper deg noe som ikke er så breit :rolleyes: eller til meg :D du har jo slike...: P Siter "95 VW Golf III (grevlingbil) "84 Volvo 240 - B230FK + [X] "00 BMW 520 m-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet September 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Jeg har ikke tenkt å selge dem nei...! Endelig fått tak i drømmefelgene jo! Men noen som har erfaring med valsing av hjulbuer? Noen ulemper med det? I såfall som kommer det en kæll fra Jap-Crap'n (PowerZone) og valser mine... Så slipper jeg å kappe og banne så mye... Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Burde holde å skjære ut kanten, det holdt i allefall på min å jeg har 8,5x19 med 265 dekk, det skraper litt men veldig lite. pluss at bilen min er senket 45mm + kappet 2runder:) (ca9-10cm) skikkelig fine de JPmk18 felgene foresten, ikke lette å få tak i akkurat:) Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet September 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Burde holde å skjære ut kanten,det holdt i allefall på min å jeg har 8,5x19 med 265 dekk, det skraper litt men veldig lite. pluss at bilen min er senket 45mm + kappet 2runder:) (ca9-10cm) skikkelig fine de JPmk18 felgene foresten, ikke lette å få tak i akkurat:) Jamen det har litt med inpress å si da... vet ikke hvor mye det er på jp felger, men døm tar vist i noe saftig bak hvis en ikke kapper/valser/bredder bakskjermene... Men skal prøve meg litt på valsing først, så får jeg heller kappe hvis jeg ikke får dratt døm ut nok. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg