ande-ni Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Hallo, bra side Har en 940, 94 mod. varebil. Har tenkt å sette inn bakseter, men lurer på fra hvilke modeller jeg kan hente bakseter fra? Kan jeg bruke seter fra 700 serien, og hvilke års modell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
COSNORGE Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Jeg har satt inn bakseter fra en 86 mod 745 i en 94 mod 940 å det er en del jobb. i utgangspunktet ser festene like ut men de står ikke på samme plass i karroseriet. Løsningen var å kappe løs festene å sveise de fast der de skulle være, så det lar seg fint gjøre, sikkerhetsseler o.l. passer rett i. Hallo, bra sideHar en 940, 94 mod. varebil. Har tenkt å sette inn bakseter, men lurer på fra hvilke modeller jeg kan hente bakseter fra? Kan jeg bruke seter fra 700 serien, og hvilke års modell? Siter 96 960 T5 06 ML320CDI AMG 02 A4 1.8 TQ S-line // Gatebil Crew // Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ande-ni Skrevet September 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Takk for tipset Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterad Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Hallo, bra sideHar en 940, 94 mod. varebil. Har tenkt å sette inn bakseter, men lurer på fra hvilke modeller jeg kan hente bakseter fra? Kan jeg bruke seter fra 700 serien, og hvilke års modell? De baksetene som passer rett inn, er de med nye typen feste og 3 punkt sikkerhetsbelte i midten. Kom fra 1994 mod i 1993. Setebeltene til 745 er forskjellige før og etter 1988, typen fra 1988 og nyere vil passe sammen med setebeltet i midten på bakseteryggen. I tillegg til setene og belter trenger du gulvet i bagasjerommet også for ombygging. Om du ikke har skaffet deg et baksete ennå, så har jeg et liggende, fra en 1994 modell. Grå stoff. Setebelter og bagasjeromsgulv har jeg også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg