Gå til innhold

Tips på kjøp av signal kabler ?

Ranger emnet

Canepa

Anbefalte innlegg

Hei..

Bare lurte på om noen kunne anbefale gode Signal kabler til en overkommelig pris..!

Stinger har et godt utvalg av gode kabler..Stinger Dream låter bra..koster ca 600.- for en 5.2 meter..

G-Man

Nothing evolves without the Evolution.

2000 EVO VI T.M.E

x 2000BMW 330CI

X 1999 Forhøster STI

X 1998 EVO V RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg jalla.. Er vel veldig defust!

Dom G-Man her nevner.. 600,- kr for 5 meter med kabel begynner å bli litt over mitt nivå..

Så et sted der i mellom er vel mer riktig. Må vel ha 3 Stk 5 meter.. Har lenge kjørt 1 signal kabel som jeg deler opp med Y-Ledd.. Har vel funnet ut at det ikke er noe særlig hvis du skal utnytte spillern fullt ut..

Litt OT: forresten litt skuffet over en Ting med Pioneer 8600.. Har de veldig svak jording på rca kablene sine. Når spillern var ny måtte jeg jorde rca hodene! Kan dette være riktig. Jordingen som sådan skal være veldig bra. Hatt andre spillere på den før uten problem.

Mercedes Vito 110 CDI

Bilen

Crossern Suzuki 250 RMZ

Hvis en jente skal vise seg fra sin beste side, må hun ikke sitte på den..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo kjøpe deg en 4 kannals rca da. Har nettopp kjøpt det fra stinger til min 4 kannaler. (du trenger jo ikke bruke den til en 4 kannaler forsterker da, men det viste du vel :P ) Stinger hyper heter kabelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er godt mulig rca-jordingen i spilleren er svak...men den skal jo ikke dra noe effekt heller.

sjekk heller jordingen(e) i resten av anlegget.

mvh, stig

Jeg er ganske skrå sikker på jordingen, både på forsterker og spiller.

Syns dette er merkelig.. fint å høre om noen med samme spiller har hatt/har samme problem!

Mercedes Vito 110 CDI

Bilen

Crossern Suzuki 250 RMZ

Hvis en jente skal vise seg fra sin beste side, må hun ikke sitte på den..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider