m4tzor Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 min tredje modd:P orginal: modd: noen kommentarer? Siter Har nok venner jeg lizzom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Kanskje litt for lav profil? Ellers bra for en tredje modd:) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nameless Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 likte lyktan...stili mod... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Sence] Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Lyktene falt ikke helt i smak hos meg. Lykta helt til høyre ser ikke gjennomført nok ut, men det gjelder også lyktene genrelt på modden din. Fargen på bilen blir litt for...svart. Men ellers så er jeg imponert over modden din! Bra med senking av bilen og "frontbumperen" ser stilig ut. Siter United We Stand! **Mitsubishi Evo 8** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_325 Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 sti er vel fra impreza? dens værste konkurrent... kanskje ikke så lurt å mikse de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4tzor Skrevet September 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 sti er vel fra impreza? dens værste konkurrent...kanskje ikke så lurt å mikse de? ikke for å være gretten... men care! samme d vel... vil bare lage kul bil jeg:P Siter Har nok venner jeg lizzom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
willy_ Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 fordel at høyre lykt har begge ringene den oxo kanskje? og var ikke så mye dekk å se heller..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg