bmn Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Er ute etter dørtrekk (2 stripers) til golf gtien min(2dørs), hvor får man kjøpt dette? Har leita som en gal på høggerne rundt omkring, men nada. Noen gode tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 legg ut bilde..kan godt hende det er noen på forumet her som har det liggendes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmn Skrevet September 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hole Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Jeg har liknende, de mangler stripa. Farga er den samme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmn Skrevet September 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 hm..stripene er litt viktig.. er lissom de babes'n liker. Har du bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
As-I-Die Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Ugh, det var grusomt..... Siter Hell Yeah !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmn Skrevet September 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Vi kan ta en vote over hva som er mest grusomt, chav! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
As-I-Die Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Vi kan ta en vote over hva som er mest grusomt, chav! Haha, get it on, i motsetning til deg så bryr jeg meg fint lite om hva du synes :D:D Siter Hell Yeah !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
As-I-Die Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Vi kan ta en vote over hva som er mest grusomt, chav! Haha, get it on, i motsetning til deg så bryr jeg meg fint lite om hva du synes :D:D Det interiøert var rett og slett gay..... Siter Hell Yeah !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
As-I-Die Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Vi kan ta en vote over hva som er mest grusomt, chav! Haha, get it on, i motsetning til deg så bryr jeg meg fint lite om hva du eller andre synes :D:D Det interiøret var rett og slett gay..... Siter Hell Yeah !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 tssjj..fint interriør..har det selv, og jeg er ikke gay :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
As-I-Die Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 tssjj..fint interriør..har det selv, og jeg er ikke gay :p Hehe, sa ikke at han, eller du var gay :D:D Siter Hell Yeah !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 blir skremt over hva som skjer her i G2 forumet her om dagen.... masse 14iss oppførsel.. satser på at dette ikke fortsetter, ellers kommer forumet til å bli veldig uaktuelt for meg å bruke Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
As-I-Die Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 blir skremt over hva som skjer her i G2 forumet her om dagen.... masse 14iss oppførsel.. satser på at dette ikke fortsetter, ellers kommer forumet til å bli veldig uaktuelt for meg å bruke Uff ja, livet er fryktelig.... Siter Hell Yeah !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Uff ja, livet er fryktelig.... du skriv så mye piss du... å tru ikke mister japse ratt å dødnings hode kopp holder ska slenge me leppa om andre sin smak... :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg