ekkoj Skrevet November 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Fikk surra meg innom biltema igår og kjøpte bor. 5 minutter, så var døra av :) Nappa med meg en ny punktsandblåser, så da kom jeg også videre på sandblåsinga... Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet November 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Hehe, fikk dette bildet av smallboy nå :p Sån går det når man glemmer lighteren hjemme... Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smallboy Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 He he.. sånn går det vet du.... :fire: hva har man slike brennere til..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smallboy Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Igår var det mini-einsertreff i garasjen gitt... Henning kom opp for å gi meg en hånd med å få av dørene på bilen :) (PS gratulerer med dagen idag Henning) Ellers fikk jeg av førerdøra og pussa og grunna litt på bakdelen av bilen. Høyredøra sitter fremdeles på da vi klarte å dra rundt et par av boltene der... Forsøkte oss på en lite suksessfylt historia med å sveise på en ny bolt på den som var gått rundt, men det funka dårlig gitt... Noen som har noen tips? By the way... vannvittig flott verksted du har!!!! hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet November 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 By the way... vannvittig flott verksted du har!!!! hellothere Hehe, ja det er ikke så dumt det der.. god plass og sånn nå som disse fæle jordbruksmaskinene har blitt flytta... :p Hehe... Takk for kaffen igår forresten, den varma :) Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet November 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Tjoho, nå har jeg jaggu bestil meg felger til einseren også.... 8X15 et 25 Smallboy, fått sjekka ut med senkesettet da? Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Åssen felger da? Eller er det "strictly need to know"? :D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet November 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Åssen felger da? Eller er det "strictly need to know"? :D Hehe, forsøkte å være litt hemmlighetsfull, men egentlig håpet jeg bare at noen ville spørre :D Har kjøpt disse: Også har gewinde blitt bestilt :D Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Oooo, Smoor er uberfett! Hvor kjøpte du de da? Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet November 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Oooo, Smoor er uberfett! Hvor kjøpte du de da?Fikk faktisk god pris på powerzone, dersom det går i vasken, så har jeg mailet litt med Andre Smoor, så da tar jeg det rett fra han:) Felgene kommer på ca 2000 kr stk, så med dekk har jeg gitt over 2 x så mye for de som for bilen Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Det var da ikke så værst pris det :) Hehe, hadde felger til 12k på granadaen som jeg har gitt 4k for :D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 nice at du fikk av døra da ;) mmmmmm,smoor-felger, bedre enn øl cheers Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Lakk senter på felgene i samme farge som bilen :thumb Likte felgene, og prosjektet ditt er konge! Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smallboy Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 Tjoho, nå har jeg jaggu bestil meg felger til einseren også.... 8X15 et 25 Smallboy, fått sjekka ut med senkesettet da? Coilover er bestillt.. FK Silverline... :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet November 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 Det var da ikke så værst pris det :) Hehe, hadde felger til 12k på granadaen som jeg har gitt 4k for :DSånn kan det gå, disse koster forøvrig mer enn dobbelt så mye som 17" jeg har på vectra'n min :) Lakk senter på felgene i samme farge som bilen :thumb Likte felgene, og prosjektet ditt er konge! Takk takk :) Lakkering av senterene få evt komme etter neste sesong, tør ikke å gjøre det på kliss nye felger :)nice at du fikk av døra da ;) mmmmmm,smoor-felger, bedre enn øl cheers Ja, det gikk ganske greit det når jeg fikk kjøpt bor. Fint du likte felgene mine :)Coilover er bestillt.. FK Silverline... :thumbTøft :) Takk for sveisinga igår forresten. _________________________________________________________________ Igår hjalp smallboy meg å sveise mens jeg demonterte alt inni førerdøra. Dette skal inn i den "nye" døra jeg var på Værste og henta av dinglevims isted . Her er bilder fra igår. Så, bare en liten lapp bakerst på den høyre kanalen og litt retting av noen bulker nå, så er den ferdig. Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg