ekkoj Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 aww. her får det fort frem :D Og jeg som ikke har fått hjem bilen enda :P :) Your time will come :) Er bare det at nå gjør jeg ting som virkelig synes... Også må vi huske på at det skal monteres igjen også daKjøper gjerne det dashbordet ditt.Tommy Sorry Tommy. Dashbordet skal inn igjen. Demonterer bare alt for å få lakka opp :) stikkakslene er vanlig torx... Stikkaksler? De jeg hadde tatt bilde av? Så ut som tolvkant for meg? Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 FIkk tak i bits til drivakselboltene idag.:) Blei en kort økt idag, men fikk av driakslene: Og giroverføringene: Samt løsna eksosen: Satser på litt mer jobbing imorra.. nå er det bytur :) Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 stikkakslene er vanlig torx... nei, ikke vanlig torx, 12 kanta. Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwixern Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 kos deg på byen :P Sitter hjemme og håper det er lite rust og shit på bilen. ser ut som et helvettes arbeid alt det der :P tror det blir meer enn nok med dempere og foringer :P Siter Vw Touran 2.0DSG 5s Audi Cabriolet Nissan KingCab Audi Coupe Q. 77 Boble Roadster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 kos deg på byen :P Sitter hjemme og håper det er lite rust og shit på bilen. ser ut som et helvettes arbeid alt det der :P tror det blir meer enn nok med dempere og foringer :P Thanx :) Dempere og foringer er ikke mye jobb...(Ihvertfall ikke om du har luftverktøy) Men det er ofte sån at det ene tar det andre... Jeg skulle bare fjerne litt rust, senke den og ha det kos jeg.. Now look at me... :???: Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Hehe, ang de der 12kantboltene, burde kanskje ikke si hva jeg tok de løs med i mangel av ordentlig verktøy :D Heimsnekra superverktøy med basis i flatskrujern ;) Funka fint det, hehe... Hadde nye bolter og så :D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwixern Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Thanx :) Dempere og foringer er ikke mye jobb...(Ihvertfall ikke om du har luftverktøy) Men det er ofte sån at det ene tar det andre... Jeg skulle bare fjerne litt rust, senke den og ha det kos jeg.. Now look at me... :???: haha :P ja, du sier noe der :) vi får se :) Siter Vw Touran 2.0DSG 5s Audi Cabriolet Nissan KingCab Audi Coupe Q. 77 Boble Roadster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Har fulgt med på prosjektet ditt siden starten og må si jeg er imponert! den bilen kommer til å bli rå når den er ferdig! foresten: Ari sin Patrol som er på noen av bildene på andre siden her eller? :P Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 heldigvis noen som skifter drivknuter på min, jeg har ikke muttertrekker eller kompressor for tiden :(. Jaja, får vel prøvd meg på en delebil/nytt prosjekt etterhvert tror jeg ;). Kos deg på By`n. Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Var på verkstedet idag også, men fikk ikke gjort så mye som jeg hadde håpet på... Forsøkt meg på å demontere styringa... Men det var ille trangt der.... er det sån at det skal være nær umulig å få av stringa uten å ha tatt ut motoren først? Uansett, fikk tatt ut alt ledningsnettet idag da... Blei litt nervøs for å få det sammen igjen, men det går vel på et vis.. Begynte også å sandblåse og pusse gulvet inne der det har litt rust. Brukte også litt tid på å fjerne rester av støydempingsmatta på torpedoveggen... Og da var det jaggu noen som hadde tatt bildet gitt... Bruker ikke altfor mye tid på å få det helt rent for lim og skit forran der.. det blir jo liggende under ny støydemping. Fikk også matta ned store deler av gulvet og grunna litt der det var bart metall. HAr ikke grunna foran enda, fordi jeg bare skal tette litt sveiser først doh So, thats it for now.. håper å få sveisa ferdig inni til uka. Har fulgt med på prosjektet ditt siden starten og må si jeg er imponert! den bilen kommer til å bli rå når den er ferdig! :) Takk.. Ikke forvent for mye da... Akkurat nå er jeg litt nervøs for om jeg klarer å få sammen alt igjen jeg... :eek: foresten: Ari sin Patrol som er på noen av bildene på andre siden her eller? :PStemmer det.. Faktisk Ari som har tatt det bildet der du ser meg med dashbordet og baken på bilen hans :) Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Var en liten tur på verkstedet igår også. Fikk ikke gjort de store tingene. Fikk løsna styrestaget (Men klarte ikke å dra det ut :p) og borra ut de siste "skruene" slik at jeg fikk tatt av rattstammen, Begynnte å matte ned litt innvendig (Vet ikke om det er nødvendig, men gjør det alikevel) Vaska også motorrommet litt grovt slik at det skal bli lettere å se hvor jeg skal ta rust når jeg begynner med det nedi der. Ikke de store nyhetene, men her er noen bilder i alle fall. Ellers brukte jeg store deler av kvelden med å være håndtlanger og moralsk støtte for smallboy som monterte sammen motoren sin igjen etter diverse som regreimbytte, topp-pakning og customsveisa grenrør og eksos. Her er klokka 00:33 og vi leiter etter hvor den siste ledningen skal sitte. Rundt 01:45 vrei vi om nøkkelen og bilen starta på første forsøk... Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smallboy Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 He he er litttttttt trøtt idag da!!! knock Men det var artig å få driten på veien igjen da.. Nå mangler bere he heh ehehehhe latter gassen heheheheheehe knock Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 He he er litttttttt trøtt idag da!!! knock Men det var artig å få driten på veien igjen da.. Nå mangler bere he heh ehehehhe latter gassen heheheheheehe knock Det monterer jo du på et kvarter idag kiddie Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Skal jeg kjøpe slikt: Eller slikt: ? Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 slikt, uten tvil.. De racerlokka har i mine øyne ingenting å gjøre på oldschoolbiler ;) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg