Pacman Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Nope... har itte det nei... Får jeg tak i det gratis? Nei, det koster nok noen kroner, men jeg banner i kirken og sier tårrent ;) Siter - 1998 BMW E36 316i Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sam Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Nei, det koster nok noen kroner, men jeg banner i kirken og sier tårrent ;) Evt. bare last ned en 30-dagers prøveversjon... holder vel det. Siter Passat 1.8T '98 - Kjøpt 02.08.07 Golf 1.6 '88 - Kjøpt 20.08.04 - Til salgs med alt av deler jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Fikk denne her levert nå... Men, kan det stemme at det passer? På tegninga i Haynes så så det ut som om det bare var en pakning til stempelet og støvkåpa??? Eller har jeg fått feil? Det mangla forøvrig de hvite platgreiene inni foringene til calipperboltene.. trenger jeg de? der har du alle gummiforingene ja. men overhalingsett komplett er det ikke. burde hatt de hvite plastgreiene som du kaller det. er glidebana. har mye å si at disse blir bytta for hvordan calipern sklir inn og ut. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Liten miniupdate før jeg reiser til verkstedet. Måtte til med vinkelslsliperen for å få av stabstaget bak... Til informasjon for andre som skulle finne på å ville ha stabstag fra Gti, så er hele festebraketten tilgjengelig ny ifra møller. Jeg bestilte både låseskiva og braketten.. kommer på langt under 150 kr. (Veldig greit med delelagre som er oppe til 23:00) Glemte å ringe kollevold ang foringer idag da.. :( Ellers fikk vi plassert DGS slik som de fleste einsere jeg veit om idag... På bukker.... Som dere ser av bildet her, så har vi fått en golf gti til (men det er bare en toer), så om noen skulle ha behov for noen deler, så skrik ut.. her er det meste til salgs billig... der har du alle gummiforingene ja. men overhalingsett komplett er det ikke. burde hatt de hvite plastgreiene som du kaller det. er glidebana. har mye å si at disse blir bytta for hvordan calipern sklir inn og ut.Hmmm men, er det ikke en gummiforing for mye? Får reise på meca imorra og sjekke der.. dette her bestilte vi gjennom naboverkstedet til smallboy, så det er returnerbart... Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 for å være helt ærlig. så husker jeg ikke. er 5-6 år siden jeg har overhalt en caliper. kjøpt byttecalipere siden. koster mere men steike så mere lettvinnt :p se der ja :D fått en skikkelig bil inn i sjappa :D bra det Joakim. at du har tatt til fornuft og må ha noe pent å se på mens du skrur på dgs Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 for å være helt ærlig. så husker jeg ikke. er 5-6 år siden jeg har overhalt en caliper. kjøpt byttecalipere siden. koster mere men steike så mere lettvinnt :p se der ja :D fått en skikkelig bil inn i sjappa :D bra det Joakim. at du har tatt til fornuft og må ha noe pent å se på mens du skrur på dgs Hehe, ja, du mener det... Var litt jobb å få den inn da... innfestninga til bærearmen foran har knukket tvert av..... Kvalitet ja... :p Får se ann det overhalingssettet imorra... Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 har forresten bestillt kromfangerne i dag, 1000+mva per stk, da får du nok frontfangeren din om ikke så lenge.... MVH Henning Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Jeg fikk også fjerna alle rester av lim og merker i dørkarmene. Tenkte jeg skulle få laga opp nye slike merker som dette her.. er det noen som er gode i photoshop eller lignende og har mulighet for å lage en vektorisert fil med det som er på dette bildet så hadde jeg vært takknemmelig. Ok her er mitt forsøk på å lage vektorisert grafikk i Illustrator. Den kunne sikkert ha blitt laget raskere men så er jo jeg über grønn i bruk av Illustrator ;) Edit: sender deg en pm når også det andre merket er ferdig jeg.... Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Tuten ble kjempefin den men prøv noe som ligner orginalskrifta (Arial el) Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Edit: sender deg en pm når også det andre merket er ferdig jeg.... Som mr øverby sier, tuten var jo helt sjef, men skrifta var litt off... Supert at du har giddi å lage den der, og enda suprere om du får til fonten :D Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Tuten ble kjempefin den men prøv noe som ligner orginalskrifta (Arial el) He he he, nå ser jeg at skrifta ikke ligner så veldig ;) Var liksom for opptatt med å finne en skrift type med en slik slank O... Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Hehehe.. en sykdom det der at alle einserne havner på bukker :P Men til sommer'n blir det hjula får vi håpe! Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Synes det merket var fint jeg ;) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Synes det merket var fint jeg ;) Takk for det ;) Selv synes jeg det er litt for mye bøy på pumpa, men jeg gidder ikke gjøre om. Noen som greier å tyde hva det står her? (merket med rød ring) Hvis noen har en font som ligner mer enn Arial så er det bare å skrike ut :D Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Takk for det ;)Selv synes jeg det er litt for mye bøy på pumpa, men jeg gidder ikke gjøre om. Noen som greier å tyde hva det står her? (merket med rød ring) Hvis noen har en font som ligner mer enn Arial så er det bare å skrike ut :D Tror det står atü jeg Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg