fred_stian Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Har tenkt litt på å kjøpe meg en fjernstyrt bil, gjerne elektrisk. Men er det noen det går ann å drifte litt med?! Evt. bare grisekjøre?! ;) Eller noen som har noe å selge?? Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Er ganske mange tråder som omhandler dette her nå. Bare lese litt så får du nok svar. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Infotråden min: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=87517 Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Du kan kjøpe deg en drifte bil, til en ganske billig penge(som du sikkert leste på linken til go-carter). Disse bilene er utrolig tøffe, har noen videoer her: http://www.cmldistribution.co.uk/downloads/sg_drift_04.mpeg http://www.cmldistribution.co.uk/downloads/sg_drift_01.mpeg Disse filmene er utrolig råe. Det er verdt å laste dem ned!! fatality Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet September 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 ååå... takk.... *tørke seg rundt munnen* men... hvor billig kan man få en elektrisk drifte bil med all elektronikken osv da? Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 du kan kjøpe min? Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet September 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 du kan kjøpe min? Har allerede kjøpt meg en liten en.. :) Tenkte det var greit å ikke legge så mye i det enda, siden det er første bilen min og ikke så lenge til vinter'n osv... Så nå driver jeg å grisekjører inne så moder'n blir nervøs av å være i huset.. :D hoho Forresten noen her som kjører mini-z / iwaver? Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Tips: Legg en runde med tape på bakdekkene, så får du en rimelig laus bakende :) Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super_truls Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Tips: Legg en runde med tape på bakdekkene, så får du en rimelig laus bakende :) d vet jeg alt om!!! gjorde d på min bil (ford f-150 SVT ligthning) j***** gøy!! må ha 4*4 da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 hvor fort må bilen gå for å få den til å ligge breit?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 hvor fort må bilen gå for å få den til å ligge breit?? alt etter dekk og underlag! :) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 noen her som har noen forslag til hva jeg kan gjøre med dekka minnie for å få den til å "drifte"/ligge breit? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
button Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 noen her som har noen forslag til hva jeg kan gjøre med dekka minnie for å få den til å "drifte"/ligge breit? dette er jo noe du kan gjøre.. http://www.driftrcentral.com/forum/viewtopic.php?t=1053 Siter ThomasKnappen.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 se der ja... må prøves..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg