rad3on Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 min 1988 crx har jeg eid i 2 år nå.. snart hvertfall og siste året har gått til mye modifisering dette er gjort: motor og understell: registereim og toppdekselpakning drivknuter girkasse clutch og svinhjul(fra 91 modell som har gått 90k) motorfester(poly) polyforinger i understellet gule koni dempere og eibach 30mm senkefjærer nye bærekuler og diverse bærearmer nye calipere, bremsevæske, skiver og klosser hele veien eksos (2,5" med 4" bakpotte) dc sport shortshift pipercross innsatsfilter tennpluggskabler(nye orginale) karosseri og "styling": helt nytt panser(fyll fyr ville hoppe på panser :P) lakka toppdeksel nye forskjermer( glassfiber fra erebuni) nye speiler (f1 look fra erebuni) holder på å fjerne listene fra dørene og forskjermer,honda emblem, vinge og antenne luftinntak i frontfanger skal lakkes helt nednye bakskjermer(fra 90(ed6) civic) takluke i 4mm lexan interiør: tårnstabstag foran og bak bøttestoler fra jamex sabelt 4punkt seler sabelt acropolis ratt ukjent "bling" girspak fjerna bakseter og diverese stereo: pioneer spiller fra 19pilogbue orginalt sprengt frontsett(skal byttes med alphasonic frontsett) tror jeg har fått med meg det meste nå :P hehehe holder nå på med siste finishen før lakking og hjulbuene skal bli sveisa så fort som mulig er mye sparkling og pussing for tida! men deilig å se ting komme sammen Siter - 01 Vw Bora 1,8T highline - 00 Vw Polo color concept 1,4tdi x 88 Honda Crx 1,6 x 83 Ford Granada 2,3 x 87 Ford Sierra 2.0 is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 liten og tøff bil, likte setene og rattet, real rally look, keep on postin' Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rad3on Skrevet Desember 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 lenge siden sist nå.. men blitt gjort endel siden sist.. dørene har blitt ferdig sparklet igjen.. og mye annet skjer.. vent å se.. fikk noen nye deler idag.. Siter - 01 Vw Bora 1,8T highline - 00 Vw Polo color concept 1,4tdi x 88 Honda Crx 1,6 x 83 Ford Granada 2,3 x 87 Ford Sierra 2.0 is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 er det takluka i karbon ? tøft :P hehe ser ut til å bli bra dette :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansa tha beer Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 mere bilder!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stylesman Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 detta var spennende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rad3on Skrevet Desember 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 hehe den er nok i carbon ja.. skal nok ta flere bilder iløpet av helga.. motorn skal ut også igjen for har fått noen nye planer for motorom og diverse.. så får bytta hjulbuene straks.. håper å bli ferdig til de første bane treffa i april :D Siter - 01 Vw Bora 1,8T highline - 00 Vw Polo color concept 1,4tdi x 88 Honda Crx 1,6 x 83 Ford Granada 2,3 x 87 Ford Sierra 2.0 is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kasper Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Ser bra ut dette!! Må innrømme at jeg ikke hadde mye trua på dette i starten men!! :P hehe. Må vel sitte på en tur når du blir ferdig, hvis jeg får plass! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriZ Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Eller kansje alle 3.... hehe Blir bra detta mongo, har tatt litt tid. Men kan ikke akkurat si jeg har vært så mye raskere med i mitt prosjekt. hehe Kansje blitt litt mye yodude Siter Volvo 242 -81 B23et, Ny motor i vinter. Volvo 242 -78 B21a/B23et "Kjeksen". Vrak Om livet suger..ÖVERLADDA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rad3on Skrevet Desember 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 hehehe dere får nok plass begge to.. hvis jeg kjører 2 turer.. hehehe har tatt minst like langt tid med ditt prosjekt ja kriz.. hehehe men når man først begynner med en ting baller det VELDIG lett på seg med ting :P men SKAL være ferdig til den sommern her.. og bare kjøre og kose meg.. heheh har enda ikke vært på rudskogen med egen bil :P Siter - 01 Vw Bora 1,8T highline - 00 Vw Polo color concept 1,4tdi x 88 Honda Crx 1,6 x 83 Ford Granada 2,3 x 87 Ford Sierra 2.0 is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rad3on Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 det har skjedd ting.. :P Siter - 01 Vw Bora 1,8T highline - 00 Vw Polo color concept 1,4tdi x 88 Honda Crx 1,6 x 83 Ford Granada 2,3 x 87 Ford Sierra 2.0 is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kasper Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Ikke dårlig!:respect :) Når er planen å ha den på veien da? blir det før sommerferien som du snakka om?:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegardAa Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Noe nytt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg