volvoraaner Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Fritt fram til å gjøre om. Vil bare se hva dere moddere får til med den. http://www.home.no/volvopowwa/min_volvo1.htm Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 U get the picture.. :) Ser ikke så veldig mye grunn til å gjøre mer.. Volvo bør ikke overrøses med plastik og bør holdes mest mulig original.. eneste jeg mener trengs er senking og soting:) OT: Liker det du har gjort, meget fin Volvo! :D Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Og lakere fangere? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Burde kanskje ha bredda vingen :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet September 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 U get the picture.. :) Ser ikke så veldig mye grunn til å gjøre mer.. Volvo bør ikke overrøses med plastik og bør holdes mest mulig original.. eneste jeg mener trengs er senking og soting:) OT: Liker det du har gjort, meget fin Volvo! :D Takker for det. Har sota rutene i ettertid av at bildet er tatt, senking får vi se på, blir så lite praktisk når bor sånn ute på landet som jeg gjør. Kunne ikke tenke deg å prøve å få en annen farge på den a? feks marine blå eller no sånt. Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Ikke verdens beste resultat. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet September 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 takker så mye Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg