Turbo havari Skrevet April 7, 2003 Rapporter Share Skrevet April 7, 2003 Nesten. Har att ein simring enda, satsar på att den kjem denne veka! Har liggende røyrer som er passar til den store IC`N men har i grunn lova dei vekk til vwmanen, men har aldri fått sendt dei. Har også 3,5" downpipe liggende å slenge! Siter 99 BMW 320d 90 Golf G60 (banebil) (x)91 Golf G60 (x)87 Golf 18gl Mitt Galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet April 7, 2003 Rapporter Share Skrevet April 7, 2003 Blir bra bilen din nå tenker jg, hva har du gjort ellers med motor da? chip? har en kompis som kjører rundt i golf G60, blir vel en poloclassic oppgradering på ladern hans og... Nå har jg investert i verksted og sveis så her SKAL det sveises! Men takk for tilbudet! voldsom downpipe du hadde da, tror jg går for 2,5", det fløder nok i massevis. Blei det trangt rundt downpipen eller? Regner med at dahltrekk teamet blir å se på gatebil på våler? Blir kjekt å få noen å måle kreftene med! :D Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo havari Skrevet April 8, 2003 Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 jo det var litt trangt! Eg skall t våler, men tvilar på om det er nokon an i jengen som er klar med bilt til denne sommaren! eller kå ottar/mk1gti? Siter 99 BMW 320d 90 Golf G60 (banebil) (x)91 Golf G60 (x)87 Golf 18gl Mitt Galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg