nomix Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Fant dette bildet av en dashing jag, med et kult parr m'm Etter chrome:) Comments? Eneste som er gjort er kromming :P Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 org bilde er blurry... så det så litt rart ut... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Bare funnet random på google da. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Bare funnet random på google da. blir ikke minder blurry av den grunn.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 blir ikke minder blurry av den grunn.. Begge bilder er blury, så ser ikke helt hva du whiner over :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hernes Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 deilig dame da!! ^^ ser bra ut! (bilen altså ikke dama!) Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 deilig dame da!! ^^ser bra ut! (bilen altså ikke dama!) Dama er jo beste med hele bildet! ;) Har vært forelska i biler uten lakk siden en konseptmodell av Jag XJ:) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Begge bilder er blury, så ser ikke helt hva du whiner over :) whiner?? ja ok.. jeg oxo ser at begge bildene er blury... mener bare at du hadde ett dårlig utgangspunkt.. så da blir ikke fargen på modden noe bra.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 whiner?? ja ok.. jeg oxo ser at begge bildene er blury... mener bare at du hadde ett dårlig utgangspunkt.. så da blir ikke fargen på modden noe bra.. Oh.. beklager om jeg har støtt deg, tok det vel litt for lett som klaging. My deepest unnskyldning. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Oh.. beklager om jeg har støtt deg, tok det vel litt for lett som klaging. My deepest unnskyldning. ikke støtt her altså... ville bare få framm det jeg mente:P men back to topic:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 men back to topic:) Noo!.. I don't want to! hehe Blurry, ja... Tøft, Ja! :) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 I'm blown away.. Etter min mening, nå som jeg har lest kommentarene til folk, så har du brukt et dårlig emne å fått et likedann resultat. Eller.. kanskje det ikke er nødvendig å poste alt man driver med i photoshop..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 I'm blown away..Etter min mening, nå som jeg har lest kommentarene til folk, så har du brukt et dårlig emne å fått et likedann resultat. Eller.. kanskje det ikke er nødvendig å poste alt man driver med i photoshop..? Bare kjedsomhet. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg