montana77 Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Hei! Jeg har en mazda 626 2,5i 93 mod. Ved hard akselerasjon stanser motoren :hammer Jeg klør meg i hue og lurer på hva det kan være... Tett bensinfilter? Eller lav gjennomstrømning? Noen andre tips??? Please hjelp.. -Tony Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exylon Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Hei! Jeg har en mazda 626 2,5i 93 mod. Ved hard akselerasjon stanser motoren :hammer Jeg klør meg i hue og lurer på hva det kan være... Tett bensinfilter? Eller lav gjennomstrømning? Noen andre tips??? Please hjelp.. -Tony Flate, det er jo samme feilen jeg har på Fiat'n min det... Jeg har fått høre alt fra rust i tanken - til tett luftfilter - falsk luft - tett bensinfilter.. Men hvis det hadde vært rust eller bensinfilteret som var tette, hadde vel bilen stoppet om man ikke hadde hard akselerasjon? Jeg veit da faen jeg... Håper på at noen kan si oss svare her... :thanks Siter http://www1.garaget.org/archive/125/124048/162317/162317-1549970.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazda626v6euro Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Jeg har samme bil og har hatt noe av det samme problemet. Altså min stoppet ikke men den hadde meget lyst til det, for å si det sån. En mekaniker var yr av glede da de fikk inn en manuell giret bil og tenkte at han skulle ha det litt gøy på parkeringen rundt Mazda i Tønsberg. Han gasset på og bilen nøkket og uffet seg. Han ble jo litt overrasket. Altså mekanikeren. De kjørte bilen inn og åpnet panser. Fant ut at det var en toppdeksel pakning som var gåen. Det var olje i tenplugg greie. i 2 av 6. Også brudd i Tenplugg kabler. Kan du si litt om bilen din da? farge osv? Kristian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montana77 Skrevet September 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Tusen takk for svar! Bilen er rød, automatgir og gått 142 000 Ps: Nå er det tid for å skru bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazda626v6euro Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Har sendt deg en privat melding. Håper du kan svare på den. Lykke til med "mekkinga" da. hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg