Excaliburz Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 TIl de som driver og lager bilfilmer her... Hvilket program vil dere foreslå for en som vil begynne med det samme som dere? Og sleng samtidig med en plass jeg kan finne programmet også da ;) På forhånd takk! Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 henger meg på den... Er begrensa hva man får til med "Windows Movie Maker" :) Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Pinnacle og Adobe Premiere Pro er fine å bruke....:) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Jeg begynte med Pinnacle 9.4. Veldig bra. Bruker det fortsatt. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 de programmene dere har skrivd opp.. er de venskelige å bruke?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Genialt enkle:) Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 de programmene dere har skrivd opp.. er de venskelige å bruke?? Pinnacle er lett det. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nax Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Adobe Premiere og Pinnacle Studio funker bra til video Siter VW Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300db Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Bruker ulead videostudio 9. Er helt greit program. Ganske enkelt å bruke. http://www.ulead.com/vs/trial.htm 30 dagers trial Siter Commodore A "69 V8 945Lt "98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Jeg bruker pinnacle Studio 9, etter 10min med litt testing går det som en drøm. Anbefales :) edit Et spørsmål til dere pinnacle studio brukere, hvordan forandrer jeg hastighet på et klipp? (slik at det f.eks spillet i dobbel hastighet) :) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Jeg bruker pinnacle Studio 9, etter 10min med litt testing går det som en drøm.Anbefales :) edit Et spørsmål til dere pinnacle studio brukere, hvordan forandrer jeg hastighet på et klipp? (slik at det f.eks spillet i dobbel hastighet) :) Går på video effects. Får ikke det til jeg da, men. Fordi jeg må betale for å få det. Og crack finnes ikke til det helt nyeste. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Takk nå fant jeg det :) (har til å med betalt jeg da) :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excaliburz Skrevet September 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Noe plass jeg kan laste ned Pinnacle da? Helst ikke bare en trial da. Mvh. Kim Henriksen Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg