[Sence] Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 "Enda en tulling uten peiling på biler" tenkte dere sikkert da dere så tittelen på denne tråden. For Mustang lages nemlig ikke av japanere, tvert imot! Ford står nemlig for denne lekre bilen. Men hva om det var japanerne hos Mitsubishi som laget og designet Mustang'en? Jeg har prøvd å gjengi hvordan Mustang'en ville sett ut dersom Mitsubishi produserte den. Som dere sikkert ser har jeg ikke endret mye. Jeg er enda ikke 100% ferdig med moddingen så dette er kun et "1 utkast". Dette er forresten min første modd. :driving Hva synes dere folkens? Dårlig? Bra? Heeelt håpløst? Orginalen: "Mitsubishi Mustang": Siter United We Stand! **Mitsubishi Evo 8** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 NEI! :( *brenne [sence] på bålet* Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Sence] Skrevet September 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 *[sence] bare venter på at en Mitsubishi-ingeniør skal finne denne modden* aneglsmili Siter United We Stand! **Mitsubishi Evo 8** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 ']*[sence] bare venter på at en Mitsubishi-ingeniør skal finne denne modden* aneglsmili Mjo, kanskje dette er den nye Carisman? :D Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Sence] Skrevet September 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Næææh, vi bare kaller den for "Mitsubishi Mustang Evolution". Siter United We Stand! **Mitsubishi Evo 8** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 ']Næææh' date=' vi bare kaller den for "Mitsubishi Mustang Evolution".[/quote']Hva med en Evo med midtmontert 4.6 V8? :D Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nameless Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 likte ikke mitsubithi mustang jeg syns mustang skal være mustang og mitsubithi skal være mitsubithi... :wave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 likte ikke mitsubithi mustang jeg syns mustang skal være mustang og mitsubithi skal være mitsubithi... :wave Mer interessert i en Chevrolet Matiz jeg. Kanskje montere en stor åtter? :P Må nok bygge hus på panseret for å få plass da.. :P Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Veldig bra til første mod! Syns den ble fet. Bakfelgen er det noe feil med og fjern mitsubishi logoen :D Hadde vært fint med et større bilde også. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Sence] Skrevet September 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Veldig bra til første mod! Syns den ble fet. Bakfelgen er det noe feil med og fjern mitsubishi logoen :D Hadde vært fint med et større bilde også. Takker :thanks Skal forbedre endel ting på denne bilen. Poster "updaten" når den er ferdig (Med fjerna Mitsubishi-logo:p) Siter United We Stand! **Mitsubishi Evo 8** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nameless Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 ']Skal forbedre endel ting på denne bilen. Poster "updaten" når den er ferdig (Med fjerna Mitsubishi-logo:p) NYDELIG....!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Joda.. Er ikke dette årets eksempel på dekal-"trimm" så vet ikke jeg.. :P Håper du skal gjøre mer med den enn skifte merket i grillen. Skal det svare til forventningene man får når man leser tittelen på tråden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Joda.. Er ikke dette årets eksempel på dekal-"trimm" så vet ikke jeg.. :PHåper du skal gjøre mer med den enn skifte merket i grillen. Skal det svare til forventningene man får når man leser tittelen på tråden. Er vel mer et eksempel på dekal-plompering ;) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 UÆÆÆ!! *merketforlivet* Du har ødelagt en fin Mitsu, og en fin mustang!!... Din morder! :fire: :fire: hehe Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Du har brakt skamm over Mitsubishi.. :) Helt grei modd, ikke gjort så altfor mye da!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg