drift_crew Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 hei er det mulig å få tak i en r32 gts for rund 40k??? har dere proffe noen tips på drifte bil for 40k da har jeg ikke regnet med hva jeg skal bruke på understell og motor hvilke sider burde jeg lete på med engelsk/norsk tekst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 vel vil du virkelig bruke en GTS? tror da eks GTSt ville vert bedre.. da får du hvertfall en bil med orginal turbo Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goophy Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Hent en S13 i tyskland eller noe, burde få en grei en for 40k. Siter x '02 Z3 1,9 M-tech. RX-7 Turbo II ønskes kjøpt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drift_crew Skrevet September 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 hvet du hvilke sider jeg kan finne japsebiler på i england eller??? skyline r32 og 200sx for sa 40k Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg