Gå til innhold

Nfs: Most wanted

Ranger emnet


bilgal86

Anbefalte innlegg

det har skjedd meg bare 2 ganger at jeg har fått bilen til han andre.. å ja, jeg velger sånn at jeg kan få bilen når jeg har vunnet, ender alltid bare opp med å sånn politi greier..

 

noen tips?=P

 

Har ingen tips men det finnes rettferdighet,jeg pleier alltid å få pink slip.Og jeg velger et "?" og et "performance"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 361
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kult spill. Bare synd det tar eeevig mange race`s for å tjene opp cash til ny bil :crazysant

Det spørs jo om du ikke kan vinne den fra en blacklist da ... :) Vinner man en blacklist car,så kan den brukes veldig lenge uten mod`s :)

Ride it like you Stole it

[-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil)

[x] -82 Sierra 2.0 Coupe

[-] -82 Matra Murena 2.2 S

[x] -88 Sierra 2.0 Sedan

[x] -76 Kadett C 1.2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritt Digg med Getaways igjen :D men når de først er på deg så er de på deg som bier på sirup! Noen tips til å komme seg unna helikoptret?

Kjøre til det er tomt for bensin

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritt Digg med Getaways igjen :D men når de først er på deg så er de på deg som bier på sirup! Noen tips til å komme seg unna helikoptret?

Ta tida til ro..hehe...eller når du ikke har flere politibiler etter deg,men helikoptere er der,finn en tunnel eller steder med tak....

Ride it like you Stole it

[-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil)

[x] -82 Sierra 2.0 Coupe

[-] -82 Matra Murena 2.2 S

[x] -88 Sierra 2.0 Sedan

[x] -76 Kadett C 1.2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har fått meg nfsmw på Fredagen da, gleder meg etter jeg kommer hjem fra skole, sånn jeg kan spille videre , synnes det er det beste need for speed spille hitt til!!! :) men er det sånn når man kommer langt ut i spille at man kan ha drift ???

-- Har 242 med V8-- Prosjekt

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har fått meg nfsmw på Fredagen da, gleder meg etter jeg kommer hjem fra skole, sånn jeg kan spille videre , synnes det er det beste need for speed spille hitt til!!! :) men er det sånn når man kommer langt ut i spille at man kan ha drift ???

 

 

drifting er nok ikke med tror jeg..

 

ikke sett det ennå på de 50 % jeg har kommet.. fader ikke tid til å spille lengre. :(

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har fått meg nfsmw på Fredagen da, gleder meg etter jeg kommer hjem fra skole, sånn jeg kan spille videre , synnes det er det beste need for speed spille hitt til!!! :) men er det sånn når man kommer langt ut i spille at man kan ha drift ???

Er ikke med noe drift som i NFSU 1 og 2.. Desverre :( men så har man politi i hælene her da :D

Ride it like you Stole it

[-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil)

[x] -82 Sierra 2.0 Coupe

[-] -82 Matra Murena 2.2 S

[x] -88 Sierra 2.0 Sedan

[x] -76 Kadett C 1.2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det har skjedd meg bare 2 ganger at jeg har fått bilen til han andre.. å ja, jeg velger sånn at jeg kan få bilen når jeg har vunnet, ender alltid bare opp med å sånn politi greier..

 

noen tips?=P

 

Jeg har fått alle bilene jeg har vunnet over i "Blacklist", er jo ikke så mange, er på nr 10 eller 11 nå..

Lyst på en 318/320i coupe jeg. 92-94, jess, da kjører vi for den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå til Options > Player og velg Camera.

 

Og da har jeg kjørt igjenom hele career mode !!! :win sinnsykt kul den siste pursuiten med de Federal Undercover bilene !!! Så da er det bare og begynne med Challenge Series igjen og starte en ny career...

Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!!

Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts.

 

 

http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår