ealoken Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 ja, jeg har instrumentene, men ikke selve giveren til oljetrykk og olje tempen, skal montere på B230Fs n min, alt skal inn i 740n :) fikk masse instrumenter av en kamerat :) Noen som vet hva dette koster og hvor det er mulig å få tak i? Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 kan desverre ikke hjelpe deg, men hvordan ser disse klokkene ut? og hvor monteres de? ha du bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 kan desverre ikke hjelpe deg, men hvordan ser disse klokkene ut? og hvor monteres de? ha du bilder? Det er de målerene som kom til volvo 240, de trill runde. Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 okei..du tar ut luftblåserne i dashen da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 okei..du tar ut luftblåserne i dashen da? Nei, jeg modifiserer den plata som er over hanskerommet, er hul bak der vettu :) Mulig jeg har en olje trykk og et vakum meter til overs :=) intr. ? Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 hmm..ja hadde jo vært noe det..hehe men tror jeg hadde blitt deppe med det vakuum-meteret..hadde vel blitt stående i bånn hele tiden:D hehe de passer ikke i hullet under spilleren da..? eller blir det litt for lavt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 hmm..ja hadde jo vært noe det..hehe men tror jeg hadde blitt deppe med det vakuum-meteret..hadde vel blitt stående i bånn hele tiden:D hehe de passer ikke i hullet under spilleren da..? eller blir det litt for lavt? hehe, det står heeelt til høyre bare jeg ser på gassen :P under spilleren kommer det noen knapper å stæsj, skal ha extra lysa kopplet på der, samt instrument belysningen, det blir porr :=) Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 fant noen givere på biltema. Oljetrykk giver og olje temp giver . vet ikke om de vil virke 100% med instrumentene da, men en giver er vel en giver eller? Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 fant noen givere på biltema. Oljetrykk giver og olje temp giver . vet ikke om de vil virke 100% med instrumentene da, men en giver er vel en giver eller? hmm, ja , men jeg må vel nesten ha den type giver som er kalibrert mot mine instrumenter? Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 ka gir du for en oljetrykksgiver? står på en b230a, så den passer. selger enten komplett med klokke eller bare giveren Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius242R Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 oljetryks giver til 230 kostet 560kr på volvo sist jeg kjøpte ny.. om du får kjøpt løs oljetemp føler er jeg noe usikker på,men oljetemp klokke med ledningsnett og føler koster litt over 600kr.. dette er selvsagt orginal deler kjøpt på volvo,e jo bare det som gjelder uansett.. ja, jeg har instrumentene, men ikke selve giveren til oljetrykk og olje tempen, skal montere på B230Fs n min, alt skal inn i 740n :)fikk masse instrumenter av en kamerat :) Noen som vet hva dette koster og hvor det er mulig å få tak i? Mvh Erik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 ka gir du for en oljetrykksgiver? står på en b230a, så den passer. selger enten komplett med klokke eller bare giveren hvis den fungerer på min B230F så kan du vel få et par tre hundre kroner? men må vente på lønnning den 1 okt. ok? Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 hvis den fungerer på min B230F så kan du vel få et par tre hundre kroner? men må vente på lønnning den 1 okt. ok? Mvh Erik tja, må se om eg ikkje skal bruke den sjøl først.. men du kan jo gi en lyd i oktober =) Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg