Gå til innhold

Oljetrykks giver + temp

Ranger emnet

ealoken

Anbefalte innlegg

ja, jeg har instrumentene, men ikke selve giveren til oljetrykk og olje tempen, skal montere på B230Fs n min, alt skal inn i 740n :)

fikk masse instrumenter av en kamerat :)

Noen som vet hva dette koster og hvor det er mulig å få tak i?

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei..du tar ut luftblåserne i dashen da?

Nei, jeg modifiserer den plata som er over hanskerommet, er hul bak der vettu :)

Mulig jeg har en olje trykk og et vakum meter til overs :=)

intr. ?

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm..ja hadde jo vært noe det..hehe men tror jeg hadde blitt deppe med det vakuum-meteret..hadde vel blitt stående i bånn hele tiden:D hehe

de passer ikke i hullet under spilleren da..? eller blir det litt for lavt?

hehe, det står heeelt til høyre bare jeg ser på gassen :P

under spilleren kommer det noen knapper å stæsj, skal ha extra lysa kopplet på der, samt instrument belysningen, det blir porr :=)

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant noen givere på biltema. Oljetrykk giver og olje temp giver .

vet ikke om de vil virke 100% med instrumentene da, men en giver er vel en giver eller?

hmm, ja , men jeg må vel nesten ha den type giver som er kalibrert mot mine instrumenter?

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ka gir du for en oljetrykksgiver? står på en b230a, så den passer. selger enten komplett med klokke eller bare giveren

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oljetryks giver til 230 kostet 560kr på volvo sist jeg kjøpte ny..

om du får kjøpt løs oljetemp føler er jeg noe usikker på,men oljetemp klokke med ledningsnett og føler koster litt over 600kr..

dette er selvsagt orginal deler kjøpt på volvo,e jo bare det som gjelder uansett..

ja, jeg har instrumentene, men ikke selve giveren til oljetrykk og olje tempen, skal montere på B230Fs n min, alt skal inn i 740n :)

fikk masse instrumenter av en kamerat :)

Noen som vet hva dette koster og hvor det er mulig å få tak i?

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ka gir du for en oljetrykksgiver? står på en b230a, så den passer. selger enten komplett med klokke eller bare giveren

hvis den fungerer på min B230F så kan du vel få et par tre hundre kroner?

men må vente på lønnning den 1 okt. ok?

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis den fungerer på min B230F så kan du vel få et par tre hundre kroner?

men må vente på lønnning den 1 okt. ok?

Mvh Erik

tja, må se om eg ikkje skal bruke den sjøl først.. men du kan jo gi en lyd i oktober =)

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider