-zlurv- Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Jeg ga opp "lowrider"'en, og prøver meg på å brushe noe for en gangs skyld! :) Wip'en: Org: Modd: Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Veldig "sorte" luftinntak.. Men du skal vel gjøre noe med det? :) IC hadde vel passet fint. Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet September 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Veldig "sorte" luftinntak.. Men du skal vel gjøre noe med det? :) IC hadde vel passet fint. Hadde planer om det! ;) hehe dette er bare "grunnlaget" skal snart begynne å forme.. :) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Ikke gal WIP dette :) Ikke glem noen fete rims og kanskje litt fargeendring? :D Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 jeg ville valgt ett bilde og ett utgangspungt som ikke er så mørkt.... er ikke noe sjakktrekk å starte brushe-øving med ett vanskelig bilde Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet September 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 jeg ville valgt ett bilde og ett utgangspungt som ikke er så mørkt.... er ikke noe sjakktrekk å starte brushe-øving med ett vanskelig bilde Syns ikke det var så vanskeligt jeg.. :/ Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Bra det her. Du må lage dybde i luftinntaket. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet September 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Update: Ic, fikset litt steder der det var skeivt, fikset lysene litt Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet September 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Takk for alle positive svar på siste update! :D Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nameless Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Takk for alle positive svar på siste update! :D Følte at jeg måtte si no her nå jeg...fin denna... fine lykter:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet September 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Følte at jeg måtte si no her nå jeg...fin denna...fine lykter :) hehe... takk takk :) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg