Rallyegolf Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Okay, men 2266 står hele tiden, uavhengig av om jeg står på tomgang eller leker schumaker.. Kan det være jeg har gjort noe feil når jeg gjorde dette? Hvis MFA mener jeg har 1,266 bar og jeg ser 0,8 bar på måleren er jo det en ganske stor forskjell. Siter VW Golf g60 Rallye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Okay, men 2266 står hele tiden, uavhengig av om jeg står på tomgang eller leker schumaker.. Kan det være jeg har gjort noe feil når jeg gjorde dette? Hvis MFA mener jeg har 1,266 bar og jeg ser 0,8 bar på måleren er jo det en ganske stor forskjell. Da har du enten gjort feil, eller så funker ikke MFA'en din Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallyegolf Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Får gjøre et forsøk til da.. Se ka så skjer da. Siter VW Golf g60 Rallye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg