Stingah Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Noen som kan si meg om det er mulig å fjerne festet til hengerfestet? Eller er det sveiset på? Håper jeg slipper å bruke vinkelslipern.. Her er hvordan det ble etter jeg tok av det stygge kjønnsorganliknende endestykket på bilen min: Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelli Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 m'm ble bra det :) Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet September 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 hjalp så absolutt. Neste nå er å få av de ¤""¤#" listene på sidene så jeg kan lakkere dem. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Hmm er ikke helt sikker på hvordan det er på golf IV, men på golf III så bytter man den bjelken bak fangeren, til en uten feste. Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg