sparky Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Choken på min golf 2 1987mod 1,8 forgasser har et lite problem tror eg eller er det normalt? ikke vet eg! men problemet er at nor motoren er kald så ligger den på 1500rpm men når den blir lunken ligger den på 3000rpm og nor den er varm ca 6-800rpm Hvorfor?? noen som kan gi meg et svar på dette?? har den fått hikke??? plagsomt og kjøre med! takker for all respons Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoFFen Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 det var da rart at den slapp turtallet når den er varm.. men hva slags motor har du?? motorkode.. (f.eks RP) Der har jeg hatt problemer, og jeg har funnet ut hva som gjør det på den motoren. en liten elektromotor som dytter ut en arm som styrer spjeldet. Der den "føler" hvor den er legger det seg MASSE fett som fører til ingen eller lite kontakt. og da seiler den sin egen sjø.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 . en liten elektromotor som dytter ut en arm som styrer spjeldet.Der den "føler" hvor den er legger det seg MASSE fett som fører til ingen eller lite kontakt. og da seiler den sin egen sjø.. Er en vakumklokke dette da med en slange inn i bakkant, ikke noe elektrisk her? Imidlertid går denne slangen via en ventil om jeg ikke husker helt feil, er en stund siden jeg hadde Golf Er vel en Pierburg 2E2 forgasser på denne vil jeg tro? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 sjekk den nedre kontakta på venstresida av gasseren.. sjekk om det er strøm i den når du vrir omtenning (til acc ikke til start) .. er det ikke strøm der, så er det grunnen til at du går opp til 3000rpm! har vært borti flere golfer som er slik... men styringa av vakuumventilen har en tendens til å gå til helv og hjem! og hvis du finner ut at du ikke har strøm der.. så legger du opp en kabel fra 12v inni bilen.. (noe som aktiveres når du vrir om nøkkelen) Mvh Dan Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoFFen Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Er en vakumklokke dette da med en slange inn i bakkant, ikke noe elektrisk her? Imidlertid går denne slangen via en ventil om jeg ikke husker helt feil, er en stund siden jeg hadde Golf Er vel en Pierburg 2E2 forgasser på denne vil jeg tro? Gasseren jeg prata om er en monopoint.. =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Gasseren jeg prata om er en monopoint.. =) han har 87mod... vanlig 2e2 gasser det Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.