Dakryon Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Hei Har nettopp kjøpt meg en bmw e30 (1986 316). Fant til min store forundring ut, etter at politiet hyggelig, men bestemt, kommenterte det, at jeg ikke hadde baklys. Testet litt frem og tilbake og fant ut at baklysene fungerte når bilen står med parklys. Regner med at forrige eier har prøvd på en eller annen lur kobling for å få til rånelys e.l. Når jeg stakk hodet under der så jeg ikke direkte noen feil, men ca 1,3 millioner ledninger som jeg ikke har noen forutsetninger for å fikse. Surfet litt rundt etter tegninger eller forklaringer på hvordan fikse problemet, men fant ingenting.. Noen som har forslag eller link til en side som kan ha det? Siter - Toyota Hilux / Taro, 1996 mod - Nissan Navara, Mountain truck, 2006 - Mitsubishi Pajero 87 mod. - Chevrolet Tahoe 2005 mod. - Toyota Hilux x-cab 2007 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 jeg ville ha prøvd med en annen hovedlysbryter... Hvis du kan låne en av noen, plugge i den og se om det hjelper... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg