TurboCG Skrevet April 2, 2003 Rapporter Share Skrevet April 2, 2003 Ja topicen sier vel det meste, skal hente bilen i morgen og bygge anlegg, så kjekt å vite om jeg må kjøpe en slik adapter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet April 3, 2003 Rapporter Share Skrevet April 3, 2003 Japp. Det må då. Det sitter en feit rakkar bak der. Hvis den ikke er klippet av da. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboCG Skrevet April 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2003 Ja jeg fant den klumpen gitt. :) Nå er jeg endelig ferdig etter 6 timer med installasjon av anlegg, deilig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet April 6, 2003 Rapporter Share Skrevet April 6, 2003 Bile av det eller??? Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboCG Skrevet April 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2003 Hehe det eneste man ser er en forsterker i bagasejrommet. resten er skjult. Grunnen til at det tok lang tid er at det er første gangen jeg har gjort det, ikke at det er proft. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg