tor_s_sumstad Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Har hørt diverse rykter om at lusisi og momo har samme bolt mønster på sine hubber.. Noen som kan bekrefte/avkrefte dette? Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 kan i allefall fortelle deg at dino rattet mit ikke hadde samme boltmønstret som momo, fikk jeg erfare da jeg skulle godkjenne gammle bilen med lånt ratt etter at jeg fikk mangel lapp for ikke godkjent ratt. så da flytta jeg over tuteknappen fra momo rattet, måtte fore opp med noe papir for å få den til å passe, men det så ok ut :P så var det bare og møte opp på biltilsynet og vise fram papira på rattet, og la de se rattet i bilen :p slik fikk jeg godkjent med uorginalt ratt, innskrevet i vognkortet! Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kixx Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Det passer ikke nei. Har selv momo nav med Luisi ratt. Luisi har litt mindre boltsirkel enn momo navet, men det er da bare å borre opp nye hull som jeg gjorde. Gjort på 10 minutter. Siter Wankel så klart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CRG-Ken Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 noen som vet om det blir godkjennt å lage et ratt nav selv? :wonder Siter -Ford Sierra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kixx Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 skal vel være mulig å lure dette til, men rattnavet er for din egen sikkerhet. Så spar ikke på 500 kr på dette. Siter Wankel så klart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg