titti Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 hey :) jeg har en bensin lekkasje jeg må ta meg av, også lurte jeg på hva en del(jeg skal bytte) heter,,, for jeg må bestille den,, og da er det greit å vite hva den heter.. Det er en liten ganske rund "dingseboms" som sitter under bilen ved bakre venstre hjulbue( hvis du ser bakfra) er den jeg vil ha navnet på? jeg trudde kanskje det var en sensor eller no,, men er ikke sikker.. har du no peil så vær så snill å fortell?? hadde vært veldig fint,, for jeg kan ikke kjøre bilen slik den står nå! mvh espen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 kom med litt mere specs på bilen da... er det en e30, e36, e46 osv? og er ikke lett å skjønne hva du mener utifra din forklaring om dingsebomser osv ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titti Skrevet September 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 hehe :) er en e30 1987 mod.. men trur jeg fant ut hva det var,, tror det er en trykkregulator, eller et bensinfilter,, men siden bensinfilteret sitter lenger opp,, så tror jeg det er en regulator Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_S|ndre^ Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Har du fylt full tank da ? Renner over da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg