laupsa Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Hei.. har ein corolla 1,3 DX 1985 modell med 2E motor.. har på den 195/50 R15 dekk båe framme og bak.. når eg har full bil og køyrer over små humper tek innerskjermen nedi dekket.. kva kan eg gjere for å forhindre dette? kan ein få tak i stivare dempera, eller høgare.. ? kvar ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laupsa Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 ingen som har noko idè ? følte da va på tide å få fram att topicen min, gått ei stund sia sist no :kiss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kamro Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 er bilen din senket da? Siter -MB 190E 1988 modell (artig bil). -BMW 518I 1990 modell (solgt *savne*) -MB 190E 1989 modell (solgt) BARE BMW og MB!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laupsa Skrevet Januar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 nei den er dønn original... men den er litt nedsunken bak, uvisst av kva grunn.. ha nylig bytta demparar der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Demperne har ingenting å si for hvor høy bilen er. Det er det fjørene som avgjør. Kjøp deg splitter nye fjører, ev sk campingfjører om det finnes. Da blir den høy og fin igjen. Har byttet på Kadett E, og det var som natt og dag, både visuelt, kjøremessig og LYSmessig. :) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corolla87 Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Hei.. har ein corolla 1,3 DX 1985 modell med 2E motor.. har på den 195/50 R15 dekk båe framme og bak.. når eg har full bil og køyrer over små humper tek innerskjermen nedi dekket.. kva kan eg gjere for å forhindre dette? kan ein få tak i stivare dempera, eller høgare.. ? kvar ? Jeg kjører mer 195/50-15 dekk på min og. hadde samme problem som deg. helt til jeg kappet fjørene. den ble utrolig mye stivere,men det er jo absolutt ikke lov. då ble jo bilen mye stivere,så tøffere ut og jeg subbet ikke ani hjulbuene. 3 gode ting på en gang. nett som et kinderegg :spin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg