Mandel Skrevet September 4, 2005 Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 har kjøpt en brukt supersprint racingkatalysator.. Og lurte kort og godt om jeg kommer til og kjenne noe som helst forskjell i lyd eller drag? Er litt lei av den hule raslelyden som kommer fra orginal-katalysatoren min, og da lurte jeg på om jeg blir kvitt den også? bilen har forøvrig 1,85" eksos ( 1,5" er orginalt ) pluss effektpotte fra før.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet September 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 her var det ikke mye respons i dag gitt.. men kan noen fortelle meg om jeg vil oppnå de samme resultater ved og bare hule ut katalysator, sette rør igjennom katalysatoren, for så og sette sammen igjen?? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_turbo Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 er ikke mye økning i effekten.. du kommer nok ikke til å merke det, så er eventuelt bare for lydens skyld Siter 1997 Audi A3 1,6 1986 Audi 200 Turbo Quattro-x- 1989 Ford sierra Dohc-x- 1988 Nissan Sunny 1,3-x- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet September 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 er ikke så farlig med effektøkning..men vil ha litt mer lyd enn det jeg har..tror du jeg kommer til og høre forskjell?? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Bull Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 cat er bare tull. kutt den ut og sats heller på 2,5" grenrør, cat erstater og 2,5" effektanlegg. Da vil du i tillegg til "rå" lyd også få litt mer effekt...... Siter VW Passat 1.8T GT28RS VW Golf III 1.8T Opel Kadett E(solgt) Opel Manta 2,2i turbo(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet September 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 cat er bare tull. kutt den ut og sats heller på 2,5" grenrør, cat erstater og 2,5" effektanlegg. Da vil du i tillegg til "rå" lyd også få litt mer effekt...... akkurat det er jeg fullt klar over..men nå var det vel ikke det som var spørsmålet ? Det har uansett blitt besvart, så denne tråden trenger vel strengt talt ikke og være aktiv lengre. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg