xZoPpY Skrevet September 3, 2005 Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 Heisann. Nå har det seg slik at jeg snart skal begynne å tenke på å kjøpe meg bil. Min første bil begynner jeg å lete etter.. Problemet er at jeg er litt usikker på hvilken bil jeg skal velge. Jeg har sett litt på Golf Bmw, som ser ut for å være god prismessig og egentlig skal være biler som holder seg godt? Vil legge rundt 30000,- på min første bil, ikke mer ihvertfall. Det jeg er ute etter er en bil med god motor, pen utseende messig og ellers vil fungere greit. Jeg er nesten avhengig av musikk og etter følger jo selvfølgelig et godt anlegg. =) Om det er noen biler til rundt den prisklassen med et godt anlegg så hadde det vært supert. Jeg er jo ute etter å ha bilen i noen år, men før eller senere vil jeg jo kjøpe meg et skikkelig godt anlegg om det ikke er i bilen fra før av, men da må nok bilen følge med også. Tror nok jeg skifter ut bilen til en mer tøffere en, enn man får for rundt 30000,- og deretter montere inn et anlegg. Men er det nå en bil for den prisklassen som kan egne seg godt for et anlegg og ellers fungere bra, hadde det vært fint om dere der ute kan hjelpe meg med å finne noe som er både kjørbart og hørbart? =D Takker så mye for hjelp på forhånd! Mvh meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet September 3, 2005 Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 bare for morroskyld søka fort og gæli på autodb, det første jeg kom over var denne: http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=830064 EDIT: hehehehehehehe :hammer http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=861081 Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet September 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 Hahaha... Jaja, er vel egentlig bare til å søke på autodb.no så finner jeg vel noe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg