ekkoj Skrevet September 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Ekkoj: Når du tar bilder av biler som passerer, legg merke til at du har best sjans å få et klart bilde av hele bilen når du tar bildet vinkelrett på bilen, dette gjelder ikke når du tar bilder av en bil i slad. Denne siden med biler fra Italiensk dag illustrerer godt hva jeg mener, spesiellt Ferrari 360'en. Eksempel Skjønner, fikk det vel sånn halvveis til på lørdag, men har fremdeles masse å hente på timinga mi tror jeg. Bildet av ferrarien fanget øyet mitt umiddelbart. Har du beskjært noen av de bildene der, eller er du bare sinnsyk på timing? Kjempeflott med alle tips og triks her dere :) Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Skjønner, fikk det vel sånn halvveis til på lørdag, men har fremdeles masse å hente på timinga mi tror jeg. Bildet av ferrarien fanget øyet mitt umiddelbart. Har du beskjært noen av de bildene der, eller er du bare sinnsyk på timing? Kjempeflott med alle tips og triks her dere :) De er alle beskjærte, det er veldig sjelden jeg klarer å ta bilder så nært uten å kutte av fronten eller hekken :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Fine bilder, særlig de fra driftday, og det grusbilde med S14'n var jo konge :D Jeg var så heldig å stå på samme plass når samme bil lekte litt i sandkassa en gang jeg å, tygde grus i en time :D Nå begynner jeg å lure litt på hvem du er, for er sikker på at jeg sto like ved deg ved et par anledninger :wonder Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet September 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Fine bilder, særlig de fra driftday, og det grusbilde med S14'n var jo konge :D Jeg var så heldig å stå på samme plass når samme bil lekte litt i sandkassa en gang jeg å, tygde grus i en time :DNå begynner jeg å lure litt på hvem du er, for er sikker på at jeg sto like ved deg ved et par anledninger :wonder Takk takk. Jeg gikk mye rundt på drift day, men var borte i langsvingen sammen med en to tre stykker som hadde videokamera, så du skal ikke se bort ifra at du var en av dem. Jeg gikk rundt med brun genser og drassa på et stativ hele kvelden :) Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 http://img384.imageshack.us/my.php?image=driftday0397jj.jpg Strålende bilde; dette likte jeg. Flott kontrast, farge og "feeling". Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet September 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Strålende bilde; dette likte jeg. Flott kontrast, farge og "feeling".Takk takk, var heldig med det der ja :) Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Oktober 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Ikke noen god bildedag idag... Tom nøyaktig 4 bilder før strømmen på go' kameratet tok slutt. Jeg var da stuck med et 1000kroners kamera jeg egentlig ikke liker å ta bilder med.. Inspirasjonen ble deretter.. fant ikke på så mye kromspring for å få tøffe vinkler heller da.. Ser fort litt dumt ut når en fyr ligger på ryggen midt i valhall med et billigkamera og tror han er fotograf liksom :) Anyway.. her er dagens fangst. Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Mange fine bilder ekkoj! Synd det med kamera. Skal ikke poste de i litt større oppløsning? Hadde vært kult og hatt noen av de til bakgrun på skrivebordet. :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Oktober 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Mange fine bilder ekkoj! Synd det med kamera. Skal ikke poste de i litt større oppløsning? Hadde vært kult og hatt noen av de til bakgrun på skrivebordet. :) Faen, sorry... har resiza alle bildene til den oppløsningen, og glemte å ta vare på de i orginaloppløsningen... :( Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 http://img215.imageshack.us/my.php?image=emma0679fs.jpg Tøft bilde.. synd kvaliteten ikke var helt på topp :/ Edit: :D Tråden var vist fra stein-alderen..:phatyo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 http://img215.imageshack.us/my.php?image=emma0679fs.jpg Tøft bilde.. synd kvaliteten ikke var helt på topp :/ Edit: :D Tråden var vist fra stein-alderen..:phatyo Hehe, ja.. Jøss tenkte jeg når jeg så noen hadde svart på denne :P Alle bildene er vel fra 2005 tror jeg. Når 06 sesongen kom så hadde jeg jo plutselig egen bil og herje på bane med, så da ble det skrallt med bilder gitt. Bildet over er tatt fra Emma-messa i valhall. Der hadde jeg med litt artig kamera, men dette var jo tomt for batteri i det jeg tok det første bildet, så da måtte kompaktkameraet steppe inn som reserve. bildene ble derfor så som så Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 spiller vel ingen rolle om posten er gammal, fortsett å kom med bilder:D om du fortsatt tar bilder da:-Þ Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 spiller vel ingen rolle om posten er gammal, fortsett å kom med bilder:Dom du fortsatt tar bilder da:-Þ Ble betraktelig mindre bilder i fjor.. ihvertfall av ting som ikke er mitt :P Men her er noen høydepunkter.. de fleste er av min egen bil da :P Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Digger einseren din!! Er utrolig pen! Og vakker :p Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Du får ta med deg kamera og komme på fototreff da! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg