Thyfire Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Kanskje 185/55/14? Dette er riktignok piggfrie dekk, da det var litt snevert utvalg i piggdekk på Dekkonline. Med bra piggfrie dekk, så vil jeg ikke påstå at det er så mye forskjell ifra mange piggdekk. Piggdek er også litt "falsk" trygghet. Eneste på glattis det kan være fint med pigger, men man kjører uansett etter forholdene, og folk flest vet sånn ca hvordan dekkene oppfører seg på ulikt føre etter litt forsiktig prøving:) jeg har helt nye piggfridekk på de andre 14" mine... er ikke sikker på hvordan dim d er da jeg ikke kjørte så my i vinter, og iallefall likte jeg ikke felga mine :op: men har vel egentli det jeg trenger av dekk og felger. Nye sommer dekk, brukte sommerdekk, nye vinterdekk (dog u/pigg), allycats 14", org. scirocco/GTi 14", et eller anna 15", og nye Sponsa 16" fra bigwheels :) Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Hehe, du hadde da iallfall et godt utvalg:) Hadde du visst dimmen på de 14"erne du hadde, så hadde jo vært mulig og brukt disse. Slipper du samtidig å kjøpe deg nye dekk:) Det billigste og enkleste. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thyfire Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Hehe, du hadde da iallfall et godt utvalg:) Hadde du visst dimmen på de 14"erne du hadde, så hadde jo vært mulig og brukt disse. Slipper du samtidig å kjøpe deg nye dekk:) Det billigste og enkleste. Ja trenger jo kanskje egentli ikke pigg, og da har jeg jo nye dekk :happyhappy: Men noen som vet ET på 7x14" Allycatene? har de hjemme til mutter'n på lagring, så får ikke sjekka, også husker jeg ikke om jeg sjekka d engang når jeg kjøpte de.. :wonder: Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Da er dekk på, Uniroyal 195\55-13" (Regndekk) Ble en pen strekk syns jeg Må bare få senka bilen nok nå: Bilen slapp fremdeles like lett med rompa på glatta som med sykkelhjula Men det gjør jo egentlig ingenting..... Men noen som vet ET på 7x14" Allycatene? Det står i senteret.. Jeg hadde Et20 på mine allycats, da hadde jeg omtrent samme kanten som du har (Felgene var 5,5" breie...) Du har kanskje et 35 ellerno? Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thyfire Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Det står i senteret.. Jeg hadde Et20 på mine allycats, da hadde jeg omtrent samme kanten som du har (Felgene var 5,5" breie...) Du har kanskje et 35 ellerno? håper det er 35 :) har enda ikke sjekka, men gjør vel d i løpet av måneden når jeg skal legge om dekk og felg ect. Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 GTD Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 NICCCCEEEEe! kor har du kjøpt di? Siter 90-Fangere (til golf 2) Ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 håper det er 35 :) har enda ikke sjekka, men gjør vel d i løpet av måneden når jeg skal legge om dekk og felg ect. Har sjekka ET på de Allycata jeg, og den er på 12 ;) Så var ikke rart de stakk utfor ;) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 NICCCCEEEEe! kor har du kjøpt di? I 5,5X15 hos Custom & speed-parts http://www.customspeedparts.de og i 16" hos Nordisk felgimport http://www.felger.info. Hos sistnevnte har de så vidt meg bekjent bare felger med svartlakket stjerne. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emphany Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 er det noen som har peil på hvor jeg kan få fatt på avus snowflakes til einzern min? evt. hva de ligger på i pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 er det noen som har peil på hvor jeg kan få fatt på avus snowflakes til einzern min? evt. hva de ligger på i pris? Mener å ha lest at møller fortsatt skal kunne klare å skaffe slike Avus felger. Ta kontakt med din nærmeste møller forhandler å hør. Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 er det noen som har peil på hvor jeg kan få fatt på avus snowflakes til einzern min? evt. hva de ligger på i pris? Mener jeg leste i en tråd på vwaudi-club forumet om at Møller skaffer disse og at prisen er rundt 1000,- + moms Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emphany Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 ah, okei. det skal jeg undersøke! her veldig lyst på de:o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Det er jo noen i vw-audi cluben som ska selge slike felger. Nye i eske. Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emphany Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 ja, men de er solgt=/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Fittipaldi til Audi og Ford; http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1287491 Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg