X-Cell Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 heey.. har noen merkelige felger liggende.. :P ATS står det på dem.. og dem er über lette.. så magnesium rim's i think hva kan noe sånt være verdt? vurderer å selge dem da dem ikke passer "helt" inn på bilen min.. står noe vinterdekk på dem nå.. 6x13" tror jeg dem er Siter Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn OPC Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-Cell Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 ingen som har noen tips til felgene over?!? :P Siter Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn OPC Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 ser ut som noe som kom orginalt på bmw. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 gamle felga mine som jeg solgte... angrer som FY!!! :fire: Har og hatt slike på en caddy eg hadde , de eg hadde var 8x13". Sjefs felger. :) Men eg og solgte de men fikk jo så godt betalt. :) Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Har og hatt slike på en caddy eg hadde , de eg hadde var 8x13". Sjefs felger. :) Men eg og solgte de men fikk jo så godt betalt. :) Ja, de penga:) ..var derfor jeg solgte mine også;) Har jo disse liggende da:) Stilauto Penta s/4 7x15 Et25 ..bortsett fra att mine mangler senterkopper og har antrasit gråe eiker.. edit: er kanskje tilsalgs i nærmeste fremtid ;) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thyfire Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 14" Allycat felger som nettopp handla til rocco'n :thumb Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 14" Allycat felger som nettopp handla til rocco'n :thumb Nice! Hva er specsa? 7x14? Jeg har handla noen felger til bruksbilen, de kom fra usa igår, tror det blir peent på volvoen: Rota RB 13x8 Et: 04 Tror 195\55 vil passe bra, eller hur? Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Pene felger du har handla deg:) Tror 185/50/14 hadde gjort seg helt suverent på de felgene. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smallboy Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Pene felger du har handla deg:) Tror 185/50/14 hadde gjort seg helt suverent på de felgene. med tanke på at det er 13" han har blir nok den dimmen noe romslig:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 14" Allycat felger som nettopp handla til rocco'n :thumb tøffe felger! så forresten deg og bilen din på shell elgeseter i helga! fin rocco! Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 med tanke på at det er 13" han har blir nok den dimmen noe romslig:) Trøttheten slår til igjen. Leste 14" øverst, og forvekslet dermed dette med felgdimmen hans:) Da synes jeg du må slå til med 185/55/13, eventuelt 175/60/13. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Trøttheten slår til igjen. Leste 14" øverst, og forvekslet dermed dette med felgdimmen hans:) Da synes jeg du må slå til med 185/55/13, eventuelt 175/60/13. 176/60-13 blir for smalt 195/45-13 eller tilsvarende bredde Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Om det blir for smalt eller ikke, det spørs jo på om man vil ha strekk, eller hvor mye strekk man vil ha. Men ser nå at jeg hadde lest feil nok en gang (kanskje på tide å våkne opp nå?). Felgene var 8" breie og ikke 7" som jeg gikk ut ifra/leste. Da blir nok 195/45/13 mer passende dimensjon ja, og får en passe fin strekk på dekkene. Om det er det man liker selvfølgelig. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thyfire Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 tøffe felger! så forresten deg og bilen din på shell elgeseter i helga! fin rocco! Takk :) husker ikke at jeg var der, men kjøre jo litt rundt i hælga, så var sikekrt meg :op: Allycat felga er 7x14 ja :) Forslag på dim på disse? skal brukes til vintefelger da, så vil helst ikke at den skal bli noe lavere, så tenkte på 195/55/14 piggdekk... Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Kanskje 185/55/14? Dette er riktignok piggfrie dekk, da det var litt snevert utvalg i piggdekk på Dekkonline. Med bra piggfrie dekk, så vil jeg ikke påstå at det er så mye forskjell ifra mange piggdekk. Piggdek er også litt "falsk" trygghet. Eneste på glattis det kan være fint med pigger, men man kjører uansett etter forholdene, og folk flest vet sånn ca hvordan dekkene oppfører seg på ulikt føre etter litt forsiktig prøving:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg