TurboLeon Skrevet September 3, 2005 Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 Har en Honda Civic Coupe 1995 modell... Ting som er gjort: -Nytt eksosanlegg -Nytt Kn-Filter -To nye ytre drivledd framme -Sota alle fire siderutene -Lexus lykter Etter 2 år må jeg vel legge ut noen bilder av min og, uheldigvis må den selges.. Ellers kan dere se bilder under.... Bilen er tilsalgs, om noen er intresert... Lsi Coupe Siter Civicen er solgt, og 2002 Seat Leon 1,8 20vt er innkjøpt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebo Skrevet September 4, 2005 Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 Hva hadde du tenkt deg da? Strøkent eksempel! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLeon Skrevet September 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? Siter Civicen er solgt, og 2002 Seat Leon 1,8 20vt er innkjøpt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebo Skrevet September 4, 2005 Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? Siterer deg: ''Bilen er tilsalgs, om noen er intresert...'' Var kanskje et litt dårlig innlegg fra min side.. Ikke lett å se hva jeg mente;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLeon Skrevet September 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Anonse på Autodb Siter Civicen er solgt, og 2002 Seat Leon 1,8 20vt er innkjøpt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Halla! Hvor har du fått tak i de baklyktene?! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLeon Skrevet September 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Dei sto på da eg kjøpte bilen, men forsto det slik at dei ikkje var så enkle å få tak i....men vist du hører med han i nippon, som du kjøpte bilen hos kan nok han hjelpe...! Lsi Coupe Siter Civicen er solgt, og 2002 Seat Leon 1,8 20vt er innkjøpt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Dei sto på da eg kjøpte bilen, men forsto det slik at dei ikkje var så enkle å få tak i....men vist du hører med han i nippon, som du kjøpte bilen hos kan nok han hjelpe...! Lsi Coupe kikka litt på den sida du hadde fått link på til shortshift. var en del fete der :D så kommer ikke de jeg har bestillt så blir det nok derfra :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg