Gå til innhold

Gatebil Magazine nr2 kommer nå

Ranger emnet


Kid-A

Anbefalte innlegg

  • Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Likte dette bedre enn nr1, men syns liksom fortsatt det blir for useriøst! Og igjen,veldig rotete layout, slitsomt og lese.. Men kjøper uansett! bra plakater!!

fortsett med det!

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:thanks

 

Har åsså fått rivd i filler skrivesperra i det nye bladet :)

:partyon endelig fikk man artikkel skrevet av Arild igjen.. HERLIG.. håper på flere reportasjer skrevet av denne mannen..hehe, var jo høydepunktet det i bilsport. de gangene Arild hadde skrevet en artikkel..

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

See artikkelen var veldig bra, likte den røde cleane Octaviaen veldig godt

 

Skulle godt ha sett litt mer dybde i spec på bilene da.

 

Blir det mye superstage kjøring fremover? Husker Runars bil bet godt i fra seg på Drive sin superstage samme sted. Hadde vært kuult å prøvd seg litt

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bladet er kjempebra! Noe jeg syntes er litt useriøst men som ikke gjør meg noe da, sånn sider om harry ting man får kjøpt osv... Damene er meget bra, men er ikke nødvendig for meg å ha noe mer av dem i hvert fall, hadde klart meg med litt mindre å... Artig og bra reportasje om Peder'n Kid-A!

 

Jeg fikk bladet i går kveld, bladde igjennom det på senga, leste litt og titta litt, og fant en del skrivefeil! :nono:

 

Men 240'n Pedern hadde minner meg mye om Be-4-u 240'n? Den goe gamle sølvgrå, er vel den som er i reportasjen på tv2 nyhetene i oktober 2002?

 

Hakke noen bilder av den a Arild? Den er jo helt rå :D

 

Mye bra bilder i bladet og reportasjene er bra, liker intervjuene med eierne, artig å lese om planene deres osv. Og et spørsmål, er alt som står i ryktebørsen sant? (ja jeg vet at en del bare er tøys) Men det om biler er vel for det meste sant eller hvordan er det? Og er jo ikke bare Gatebil som har sett bilder av den nye motoren til Helge Vik, de ligger jo på PPF... :)

 

Knallbra blad og herlige plakater :D Keep up the good work!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men 240'n Pedern hadde minner meg mye om Be-4-u 240'n? Den goe gamle sølvgrå, er vel den som er i reportasjen på tv2 nyhetene i oktober 2002? Hakke noen bilder av den a Arild? Den er jo helt rå :D

 

er alt som står i ryktebørsen sant? (ja jeg vet at en del bare er tøys) Men det om biler er vel for det meste sant eller hvordan er det?

 

Samme bilen, ja.. Kid'n har bilder!

 

Seff er alt i ryktebørsen sant! :)

 

-

Henrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da var utgave nr.2 i havn...

 

Plakatene var konge... Bortsett fra tuppa oppå taket til supran a han Vaa... Fin dame på feil plass til riktig tid :-). Driver selv en webside med grombiler og babes og mener disse to hører sammen... Men kansje ikke i samme repportasje? Kan ta fokusen litt bort fra det som er hovedinnholdet Gatebiler...? Men egne sider med babes er bra!! Gjerne flere "på tur" repportasjer fra div treff også utenlands... Skriver gjerne en repportasje og to mot en tur til tyskland :-) Kamera er allerede opplada og klart....

 

Summa sumarum er Gatebil magasinet bra. Sammenliknet med "konkurenten" MAX power holder jeg en knapp på Gatebil bladet... Dette skyldes nok både innhold og at man faktisk har sett folkene, bilene og babesene på treffene... Herlig kombinasjon :-)

http://www.Modifisert.net _ Norges største sammling av bilrelaterte linker av entusiast for entusiaster.

 

Mitt bilstereo prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=160247

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for all respons :)

 

Be-4-you kjøpte 240'n av Pedern.

Jeg begynte å fotografere den for Bilsport det første året be-4-you hadde'n, men av diverse årsaker fikk vi aldri fullført den reportasjen.

 

Volvon var rød da Pedern hadde'n.

Det ble litt feil å vise bilder av hele bilen i denne reportasjen, ettersom den var sølvfarget på bildene.

Derfor valgte vi et bilde med fokus på den utrolig rå motoren.

Syns ikke de øvrige bildene jeg har av denne bilen er så mye å skryte av...

 

Når det gjelder skrivefeil har nr2 blitt mye bedre enn nr1 (det skulle jo ikke så mye til),

men vi har fortsatt mye å gå på her - og vi (jeg) jobber med saken!

 

 

 

 

See artikkelen var veldig bra, likte den røde cleane Octaviaen veldig godt

Skulle godt ha sett litt mer dybde i spec på bilene da.

 

Blir det mye superstage kjøring fremover? Husker Runars bil bet godt i fra seg på Drive sin superstage samme sted. Hadde vært kuult å prøvd seg litt

Special Stage er og blir et fast innslag i bladet.

 

Ikke så lett å få med seg så mye specs på et treff som Wörthersee.

Bilene står henslengt i et enormt kaos, og de fleste har ingen infolapper.

 

Et helt utrolig treff!!!

Vi har vært, og skal, på flere turer utenlands ;)

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår