veilside_civic Skrevet September 4, 2005 Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 nå har jeg lagt deg til penguiN! ble litt feil den første gangen:-P men. msnen min er iallefall kennethg13_4@hotmail.com MVH kenneth Guttormsen Siter Volvo 360 turbo selges. PM for info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 hm, var da lite respons på hva folk vil se på bilen min? Har vurdert å kanksje anskaffe meg et Streetfigther Kit, og deretter påføre klistermerkene som var på DTM bilene...fett? YES :pray andre tips noen? felger, sot og ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvokid Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 tøff bil! svart farge på a4er er veldig fint :) har du vurdert hvite baklykter? det kunne blitt bra Siter - Volvo 940 LT, 1997 modell - - Volvo 940 GL *Gold Edition* (solgt) - Kjør hardt, kjør stil, kjør Volvo uten tvil :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Takk! hvite lykter? :hvaskjera synes det var få kommentarer :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 sjekk ut! http://www.vwcarconsult.no/catalog/product_info.php?cPath=60&products_id=1512 :partyon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
relbert Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Jo feit nok og fin nok, men hold du i svingan da ..? ;P Siter Audi 80 quattro competition B4 Saab 9000icc 2.0l 16v doch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Marius (relbert), hihi! takk! Njah, svinger og svinger...må i såfall bytta dekk skal jeg henge på quattro dyret ditt hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmh Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 hei fin bil du har fått deg. er den trimma noe nå eller???? Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miXer Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Ringene bak må være der ja, men de sota baklyktene syntes jeg ikke passa helt. Men hver sin smak :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Etter mange hendveldelser svarer jeg herved her. JA bilen selges. :driving For videre informasjon ta kontakt. INGEN drømmere,synsere eller dekksparkere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Selge da eller, hva er det for noe jallball :ass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex_s3 Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 hele bilen var tøff! spes sota baklysene.. eneste den hadde vært enda kulere med to litt store chroma potter :) Siter OOOO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Salgs annonsen. http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=879808 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Hmm.. Er bildene tatt på Tjeldsundet? Ved Tjeldsun-brua. Pen bil samt bilder ;) Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Hei, nei bildene er ikke tatt ved tjelsund brua, men det er ikek langt derifra. Tjeldsundbrua er ca 20min kjøring herfra Harstad... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg